štvrtok 28. mája 2015

DIY necklace - beads and tassel - Urob si sám - náhrdelník


Ahojte!

Ja myslím, že ANNEORSHINE (Ann Lee) pozná každý DIY - er, teda každá/ každý človek, ktorý sa len trošku zaujíma o DIY - Urob si sám. Má super videá, milujem všetky jej kreácie, a tie teda sú naozaj perfiš. Keby som mohla tak si vyrobím lampu, uklochním mydielko, vytvarujem šperky, namaľujem obraz aj ušijem tričko, sukňu a pre mamu super modernú zásteru!:-)

V jednom z jej DIY videí som videla, že má krásny náhrdelník so strapcom. Čo som si všimla tak je to v poslednom čase zas nejaká nová móda mať dlhý náhrdelník z prírodný kamienkov/ drahokamov a na konci buď výrazný neónový strapec alebo strapec v tej istej farbe ako sú kamienky.

Ja som na svoje dva náhrdelníky použila koráliky (Swarovski), silonové vlákno/ niť a bavlnenú priadzu na strapec. Pridala som ešte malú ozdobu k strapcu a  za 2 minúty bez roboty som mala super dva náhrdelníky!:-)

Modrý náhrdelník s prírodných kameňov bol ešte jednoduchší. Použila som krikľavo ružovú tenkú gumičku na náramky a pridala kovové mašličky.:-)

Všetky tri náhrdelníky sa dajú použiť aj ako náramky a dajú sa vrstviť alebo použiť samostatne.

Čo na ne poviete? Aké sú vaše plány na víkend?? Nejaký DIY projektík??;-)


Lenka










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára