utorok 27. januára 2015

Crochet beaded purse - Hačkovaná peňaženka/ taštička s korálkami




Hello,
Something bit different from usual post. I do love crochet. It is kind of new hobby for me, but nonetheless I love it so much. That is one of the reasons I have been so long off my blog. Sorry for that!!!

The purse is made from two cotton thread and with crochet hook 2 mm. Before I started to chrochet I put the beads on one thread. I used single crochet thru all of the length of the purse.

For the red one I used pattern from Happy Berry Crochet YouTube channel. HERE is the link. I made it a bit differently but for most of the time I crochet alike.

Hope you like it! Let me know!!!!:-)



Ahojte!!!

Dnes niečo trošku mimo zvyčajných článkov. Milujem hačkovanie! Je to pre mňa celkom nové hobby, v minulosti som nikdy nehačkovala, ani ako malá s babkou alebo maminou. Je to trošku aj dôvodou prečo som tak dlho zanedbávala môj blog a neprispievala žiadnymi článkami, čo ma naozaj veľmi mrzí!

Hačkovanú korálkovú peňaženku, ja ju budem používať ako peňaženku na drobné a karty, som hačkovala z dvoch bavlnených vlákien háčikom veľkosti 2 mm. Na jedno vlákno som krvopotne predtým než som začala hačkovať navliekla všetky korálky, ktoré som potom postupne vhačkovávala do prednej strany peňaženky. Použila som jednoduchý stĺpik.

Červenú peňaženku som hačkovala viac menej podľa TOHOTO vzoru na Happy Berry Crochet kanáli. Vzor je o dosť zložitejší avšak keď niekto postupuje podľa videa problém mať nebude.

Dúfam, že sa vám obe peňaženky páčia! Dajte vedieť čo si o nich myslíte v komentároch!!!:-)


Lenka






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára