piatok 9. januára 2015

DIY rock the ROCKS - Kamienkové nádobky





Hello,
I bought these glass/aluminum containers in Ikea for cheap mostly for my bathroom. They are very nice but kind of plane. I found the rocks just outside my house. Who would have thought?? I washed dried and glued them on the glass part of the lid.
Beautiful.:-) What do you think? Where would you use the rocks?


Ahojte!!
Už dávnejšie som si kúpila sklenené nádobky do kúpeľne. Sú z Ikei a stáli pár euro. Sú naozaj veľmi pekné, ale ja som ich chcela nejako ozvláštniť. Kamene, ktoré som nalepila na vrchnáčik som našla pred panelákom. Nechápem, no ale mne sa veľmi páčia.:-) Umyla som ich, vysušila, nalepila a bolo hotovo.
Krása.:-) Čo poviete? Kde by ste použili kamienky vy?

Lenka








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára