nedeľa 6. apríla 2014

DIY SUNDAY - Super cute silver holder - How to apply glitter



Hello Beauties!

I don´t have a ton of lipsticks, but my collection is growing slowly. I saw this glass container in floral department and it is perfect for my lipstick collection right now. It would be great also for flowers or brush holder or candle holder. I hope you like it! For what would you use it?:-)
I used glass container, but you can use whatever you have at home. Recycle!:-)
Double sided tape, silver glitter and silver band with rhinestones (you can find in floral shop).

I taped the double sided tape to the rim of the glass; spilled the glitter on paper and pressed it to the sticky double sided tape on the glass. Then I brushed off the excess glitter. The rest of the glitter on the paper I put back to the bottle for another DIY project.

I taped the silver rhinestone band and placed a silver glass bead on bow from silver band.

It is super easy and you don´t have to worry about modge podge glue or other messy aplications of glitter.:-)

I was done!:-)

Have a beautiful Sunday.

Lenka 

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

V poslednom čase sa mi celkom rozrástla zbierka rúžov aj napriek tom, že ich nemám veľa, pomaly ich nemám kde dávať. Pri posledom nákupe vo Flore som uvidela túto kruhovú sklenenú dózu a ihneď mi vnukla myšlienku, že by som troške snahy z nej mohla vykresať peknú nádobku na skladovanie rúžov.
Môže sa taktiež použiť ako držiak na štetce alebo ako vázička na kvety alebo sviečky.

Dúfam, že sa vám páči a dajte vedieť čo by ste si do nej dali vy.:-)

Budete potrebovať:
- sklenenú alebo akúkoľvek nádobku, ak máte nejakú nevyužitú doma o to lepšie. Recyklujte!:-)
- obojstrannú lepiacu pásku, gliter farby aká sa vám páči a stuhu. Tú čo som použila ja má po sebe akoby kamienky, dá sa kúpiť v potrebách pre flóristov.

Na horný okraj sklenenej nádobky som prilepila obojstrannú lepiacu pásku. Vysypala som si gliter na papier a postupne som pritláčala lepivú stranu pásky na glitter, aby sa prilepil. Nadbytočný gliter som oklepla. Gliter čo som nepoužila som vrátila do nádobky pre ďalšie použitie.

Ny spodnú stranu, ku dnu, som nalepila striebornú stuhu. Z nej som taktiež urobila stuhu a do stredu nalepila striebornú sklenenú ozdobu.

Mala som hotovo!

Tento postup je veľmi jednoduchý ak chcete niekde naniesť gliter bez použitia lepidla a zbytočného neporiadku všade naokolo.:-)

Prajem krásnu nedeľu!

Lenka













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára