sobota 18. apríla 2015

DIY crochet pillow cover - Hačkovaná obliečka na vankúš - DIAMOND PATTERN



Ahojte!
Tak posledný víkendový deň pred nami a po snehovej fujavici čo bola včera?!?! ma hádam dnes už nič neprevapí.:-)

Troška z iného súdka a z mojej už pomaly staro novej lásky, ktorou sa stalo háčkovanie. Pre mňa je t maximálny relax. Každý deň zistím koľko nádherných vecí sa dá spraviť a ako obyčajne xem ix spraviť všetky!!!

S touto obliečkou na vankúš (vankúš - IKEA) som sa veru natrápila. Trvalo mi pár týždňov kým som nakoniec za-finišovala túto úžasne farebnú a totálne dievčenskú cukríkovú obliečku na vankúš. Nie kvôli tomu, žeby bol vzor náročný, to vôbec nie. Ale to motanie klbiek jedno cez druhé bolo strašné. Večné rozplietanie a zauzľovanie a rozuzľovanie. Ja neviem ako sa mi to podarilo, pravdepodobne nemám ešte prax.

Použila som polo dlhý stĺpik a háčik č. 4. Všetky priadze sú 100 % akryl a všetky majú odporúčanú veľkosť háčika č. 4. Vzor je super jednoduchý.

Čo na to hovoríte??? Perfektne osvieži jednotvárny interiér. Inak, krikľavo zelené gombíky sú super a s ružovou sa pekne dopĺňajú.


Ja som si túto obliečku na vankúš zamilovala a okrášľuje mi kreslo v robote! YAY!!!;-)



Lenka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára