piatok 3. apríla 2015

MISSHA Creamy Latte Strawberry Cleansing Foam - MISSHA BOX


Ahojte!

V niektorom z posledných MISSA BOX - ov, ktoré sa dajú objednať z Českej republiky a našťastie posielajú aj na Slovensko, sa vyskytla MISSHA Creamy Latte Strawberry Cleansing Foam, teda krémová čistiaca pena MISSHA s jahodou latte vôňou. Balenie 172 ml je super veľké aj po pár mesiacoch každodenného používania mi ešte čistiaca pena ostala! Ono to vlastne pena nie je. Je to hustý krém a pena sa z toho stane až po zmiešaní  s vodou. A to stačí pár kvapiek a vytvorí sa hustá maslovitá pena.
Používam ju každé ráno s mojou gumenou čistiacou hubkou. Tvár si trošičku navlhčím, na hubku si vytlačím ďobku peny asi ako lieskový orech a postupne si vmasírovávam po celej tvári penu resp. krém. Hustá a krémová pena sa z toho stane postupne ako si hubkou prechádzam po tvári.
Čistiaca pena má pre mňa veľmi príjemnú vôňu po jahôdkach. Spolu s gumenou hubkou je to pre mňa ideálny čistiaci krok na ráno a moja pleť je po umytí teplou vodou na dotyk čistá. Pena by mala prejasniť pleť práve vďaka obsahu mlieka a jahôd. To či práve táto pena je týmto rozjasňujúcim zázrakom si taká istá nie som. Určite výsledok zlepší čistiaca hubka.
Vďaka pene sa mi zlepšila čistota pleti za posledné mesiace. Mám menej červených zapálených bodiek po tvári a aj póry sa mi trošku zmenšili. Denný krém sa mi rýchlejšie vstrebáva do pleti.

Vyskúšali ste niekedy? Dajte vedieť v komentároch.

Lenka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára