streda 15. apríla 2015

Od Marie Kondo The Life-Changing magic of tiddying ku DIY vázičke a ORLY



Ahojte!

Jar je v plnom prúde. A určite takéto reči čítate všade. Že je pekné počasie, že treba meniť garderóbu, že treba začať nosiť jasné farby, pestré vzory, že treba zmeniť farby očných tieňov, farby laku na nechty, vetrať, čistiť, upratovať vyhadzovať, triediť a zas vyhadzovať, atď.

Ja som tiež triedila, robila poriadky, vyhadzovala, darovávala, zaniesla do eko kontajnerov oblečenie čo som roky (mesiace???) nenosila. A to všetko nie len na základe jedného na youTube na Talks at Google kanáli, kde bola krátka prednáška od japonskej super odborníčky na "tidying" Marie Kondo a jej novo vydanej knihy: The life-changing magic of tidying. Každému video aj knižku vrelo odporúčam!!! 

Ale naspäť k moje super farebnej "vázičke" a ako som vlastne prišla na to, že mám super laky, ktoré som zas mesiace nepoužívala. Laky od ORLY som kúpila hádam už aj pred pol rokom v Marionnaud za 8 euro? Sú krásne, neónové a perfektné na jar a leto a k opálenej pokožke ešte lepšie. Pri mojom triedení a "upratovaní" a zisťovaní akéže to vlastne všetky veci mám, mi prišli pod ruku aj tieto laky na nechty od ORLY. Podľa mňa by sa mali nosiť farby, ktoré sa vám páčia kedykoľvek v roku a nie len keď je ich "sezóna".

Bielu vázičku som mala už dlhooooooo doma, obyčajná tuba od čipsov nastriekaná na bielo farbou v spreji. A kedže je už teda tá jar a biela je mega nudná. Zahrala som sa trošku na maliarku a použila som okrem iných aj tieto dva laky na jej ozvláštnenie.

Čo poviete? Dá sa alebo nedá sa?:-)

Lenka


 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára