sobota 24. augusta 2013

Liz Earle Deep Cleansing Mask - Hĺbkovo čistiaca maska

Ahojte!

Rada by som dnes zrecenzovala hĺbkovo čistiacu masku 75 ml (Deep Cleaning Mask) od Liz Earle. Dala som za ňu spolu s dvomi kozmetickými hubkami na odstránenie zaschnutej masky okolo 18-19 euro. Je to naozaj veľmi drahá maska a kedže som ju musela kúpiť cez zahraničný web (neviem o tom, že by sa dala u nás zohnať), cena tomu aj odpovedá. Cena je zarážajúca, lebo by som si mohla kúpiť high end kozmetiku za túto sumu. Výsledky sú však naozaj viditeľné už po prvom použití.
Použila som už niekoľko kaolinových másk a všetky sa zdajú byť na jedno kopyto. Mám celkom problémy s akné a tak používanie čistiacich másk je pre mňa základom. Táto maska obsahuje len prírodné a vysoko koncentrované zložky (aloe vera, kaolin, propolis, med, atď.), ktoré neboli testované na zvieratkách. JUJ!:-) 

Potom čo si večer odmaľujem a vyčistím pleť obvyklým spôsobom, vysuším si pleť zľahka uterákom a nanesiem si na celú tvár (okrem krku) masku v hojnom množstve. Vždy keď používam nejakú masku na tvár použijem naozaj dostatočné množstvo, aby som mala pokrytú celú tvár a koža mi vôbec nevykukovala. Maska má sivo-zelenú farbu a veľmi silnú bylinkovo - propolisovú vôňu, ktorá síce môže niektorým dámam vadiť, ale mne vôbec. Má hustú pastovú formulu, takže sa veľmi pekne nanáša a nesteká. Veľmi jednoducho sa nanáša a roztiera po koži. Nechám ju pôsobiť zhruba 15 až 20 min. Viem, že je to viac ako je napísané na balení, ale za tých 5 - 10 min maska vôbec nezaschne a myslím, že to by mala keď sa jedná o kaolinovú masku. Práve zaschnutím na koži sa dosiahne najlepšieho účinku. Po aplikácii ma koža vôbec neštípe a ani nepáli, nie je podráždená a ani začervenalá. .


Na odstránenie zaschnutej masky používam namočenú hubku v letnej vode a maska mi krásne zíde z tváre dole a nemám s odstraňovaním žiadne problémy. Hubka sa mi zdá trošku abrazívna čo uľahčí umytie masky z tváre. Hubka je SUPER! Odporúčam aj na iné masky. Stačí aj obyčajná kozmetická hubka.;-)

Už na prvý pohľad sú moje póry na nose menšie a pleť je čistejšia, hladšia a vypnutejšia. Mám mastnejšiu pleť na T-zóne a je vidieť, že práve tam mi maska prebytočný olej vytiahne. Účinky sú naozaj viditeľné po prvom použití. 

Záver: Je to veľmi dobrá čistiaca maska a ak sú všetky výrobky od Liz Earle takéto rada postupne vyskúšam čo sa len bude dať!:-)

Skúsili ste už túto masku alebo iný výrobok od Liz Earle? Napíšte v komentox a podeľte sa so mnou o skúsenosti!

Lenka

ZloženieAloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, Kaolin, Mel (honey), Montmorillonite, Glycerin, Glyceryl stearate, Propolis wax, Hectorite, Alcohol denat., Pelargonium graveolens (geranium) oil, Decyl glucoside, Ethylhexylglycerin, Geraniol, Citronellol, Linalool, Xanthan gum, Lactic acid, Polyaminopropyl biguanide, Phenoxyethanol, Benzoic acid, Dehydroacetic acid

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára