utorok 6. augusta 2013

Vichy Normaderm čistiaci gel pre problematickú pleť a Normaderm denný hydratačný krém pre problematickú pleť

Ahoj!

Rada by som sa podelila o svoje skúsenosti s Vichy Normaderm čistiacim gelom pre problematickú pleť 200 ml a Normaderm denným hydratačným krémom pre problematickú pleť 50 ml. Oba som kúpila v jednej parížskej drogérii pred viac ako 6 mesiacmi a ak ma pamäť neklame oba nestáli viac ako 20 euro čo nie je až tak veľa vzhľadom na objem, ktorý dostanete. Aj napriek tomu, že mám skoro tridsať rokov, stále sa mi objavujú vyrážky a akné. Niektoré sú hlboké a liečia sa aj mesiace a niektoré len tak za noc "vykuknú" a za pár dní sú preč. A to nielen pred mojimi "dňami" počas mesiaca.

Aj gél aj krém používam len ráno. Gél je priehľadný a tekutý a má zelenú farbu. Balenie gélu má pumpičku čo je veľmi veľmi praktické. Ja používam jednu pumpičku pre celú tvár a tak zbytočne nevymíňam kopec gélu len tak. Pení veľmi pekne čo mne vyhovuje. Obsahuje Lauryl sulfát sodný, ktorý je zodpovedný práve za tvorbu peny, ale môže vysušovať pokožku. Ja s tým problém nemám, takže je to na každom uvážení.:-) Mne sa tento čistiaci gél od Vichy veľmi páči!!! Moja pleť je hneď po použití jemná a na dotyk čistá. Gél obsahuje salicylovú kyselinu 0,5 %, ktorá mne osobne pomáha proti akné. Niektorým ľuďom môže zas pokožku dráždiť. Po pár týždňoch sa mi zreteľne vyčistila pleť a mala som oveľa menej vyrážok/akné ako predtým. Gél tiež obsahuje parfém, ktorý nie je nijako výrazný, ale môže podráždiť citlivejšiu pokožku. Celkovo je čistiaci gél skvelý produkt, a to nielen pre teenagerov. :-)


Zloženie gélu
Active Ingredients: Salicylic Acid (0.5%). Inactive Ingredients: Water, Sodium Laureth Sulfate, PEG-8, Coco-Betaine, Hexylene Glycol, Sodium Chloride, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Glycolic Acid, Triethanolamine, Green 3, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Yellow 5, Dipotassium Glycyrrhizate, Caprylyl Glycol, Capryloyl Salicylic Acid, Citric Acid, Fragrance.


Zloženie krému
Active Ingredients: Salicylic Acid (0.5%, Acne Treatment); Inactive Ingredients: Water, Alcohol Denatured, Polyethylene, Glycerin, C12 13 Alkyl Lactate, Phenyl Trimethicone, Nylon 66, C13 14 Isoparaffin, Totarol, Zinc PCA, Glycyrrhetinic Acid, Sodium Hydroxide, Poloxamer 338, Nylon 12, Disodium EDTA, Capryloyl Salicylic Acid (Beta Hydroxy Acid), Tetrasodium EDTA, Laureth 7, Eperua Falcata Bark Extract, Dextrin, Acrylates/C10 30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Acrylates/Stearyl Acrylate/Dimethicone


Balenie krému je tiež s pumpičkou čo je veľmi praktické, keď máte akné, pretože sa celý obsah krému nekontaminuje baktériami. Potom čo si vyčistím pleť gélom a usuším tvár použijem cca. polovicu pumpičky na celú tvár a aj krk. Jedna pumpička je zbytočne veľa a vyplytvala by som krém skôr. Krém má krémovo/gélovú textúru. Má bielu farbu, zľahka sa nanáša na kožu a nezanecháva mastný alebo olejovitý pocit na tvári. Rýchlo sa vstrebe do pokožky a zanecháva skôr matný vzhľad na koži. Obsahuje kyselinu salicylovú, ktorá tiež pomáha bojovať s akné počas celého dňa. Čo je celkom mínus tak krém nemá žiadne SPF.

Oba výrobky od Vichy séria Normaderm sú skvelé. Je to relatívne lacná kombinácia pre teenagerov ale aj dospelých, ktorých bojujú s akné.

Odporúčam ich oba a určite kúpim zas.:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára