pondelok 12. augusta 2013

Porovnanie Macadamia Natural Oil Deep repair mask a masky na vlasy s Argánovým olejom od VITAMINS

Ahojte!

Dnešný príspevok by som rada venovala porovnaniu medzi dvomi maskami na vlasy: Macadamia Natural Oil  vyži Deep Repair Masque, ktorá patrí medzi drahé výrobky​​. 500 ml si môžete kúpiť za cca 30 až 35 euro plus poštovné. Druhou maskou na vlasy je od VITAMINS s Arganovým olejom s objemom 500 ml, ktorú som si kúpila pred mesiacmi na eBay za cca 10 eur. Neporovnateľne lacnejšia.

Najskôr by som mala opísať typ mojich vlasov a farbenie. Mám stredne dlhé pomerne hustá tmavo hnedé vlasy (prirodzene). Moje korienky sú mastné už po 2 dňoch od umytia a moje konce sú veľmi suché čo má za následok rozštiepené končeky. Mala som už aj melír aj zafarbené vlasy. V posledných mesiacoch používam farbu od Palette a farbím si vlasy na bledšiu hnedú doma.


Zloženie: Voda, Glyceryl Stearate, Argania Spinoza Kernel Oil, Fragrance, Glycerine, Ceramide 1, Hippophae Rhammondes (oblipicha) Oil, Helianthus Annuus (sunflower) Seed Oil, Prunus Amigdalus (sweet almond) Oil, Tocopheryl Acetate (vitamin E), Piper Methysticum (kawa) Extract, Rosmarinus Officinalis (rosemary) Leaf Oil, Ginko Biloba Leaf Extract, Salvia Officinalis (sage) Leaf Extract, Triticum Vulgare (wheat) Germ Oil, Simmondsia Chinensis (jojoba) Seed Oil, Melaleuca Alternifolia (tea tree) Leaf Oil, Benzoic Acid, Phenoxyethanol, Imidazolidinyl Urea, Citric Acid, Dehydroacetic Acid.
Masku na vlasy od Vitamíny som si kúpila ako súčasť sady s Argánovým olejom a šampónom. Od prvého použitia som si túto masku zamilovala! Vonia úžasné, zmesou kvetinovej vône (rastlina kávy, rozmarín, ginko, šalvia) a orieškovej vône z použitých olejov v maske (oblipicha, slnečnicový, mandľový, olej z pšeničných klíčkov). Pre mňa to je veľmi lákavá vôňa. Plastová fľaša má pekný veľký otvor a je ľahké nabrať masku. Sklenená fľaša môže byť nebezpečná pri používaní v sprche (klzké prsty, objemné a ťažké balenie) mohla by sa rozbiť a ľahko by ste sa porezali.
Maska má polo hustú bielu hodvábnu textúru. Je hladká a bez častíc. Používa sa veľmi jednoducho. Potom, čo si šampónom umyjem a vodou opláchnem vlasy, si rukami povytláčam nadbytočnú vodu z vlasov a nanesiem masku. Požijem zhruba množstvo veľké vlašskému orechu. Masku si rozotriem do oboch dlaní a rovnomerne nanesiem na dolnú polovicu vlasov. Ak by som si ju dala na končeky ešte viac by sa mi mastili. Nechám pôsobiť asi 5 až 10 minút. Vlasy si poriadne opláchnem, až pokiaľ necítim, že nie sú klzké. Hneď pri umývaní som cítila, že vlasy sú jemnučké a hladké a nebudem mať problém ich rozčesať čo sa mi stáva málokedy, lebo večne mám zachumlané vlasy.:-( Rozčesávali sa veľmi jednoducho a pohodlne po použití tejto masky. Ja nepoužívam fén, ani žehličku a ani kulmu na vlasy. Najradšej si nechám uschnúť vlasy na vzduchu. Vysuším ich len uterákom a rozčešem. Túto masku je vhodné používať dvakrát týždenne, pretože nezaťažuje vlasy. Má veľmi peknú vôňu a aj po niekoľkých hodinách môžete cítiť jej jemnú vôňu vo vlasoch. Neobsahuje sulfáty a ani parabény. Balenie je naozaj obrovské a trvalo mi vyše 6 mesiacov ho spotrebovať! Z obrázku je jasné, že som na dne a ostáva m už len jedno použitie a môžem si kúpiť masku znova.:-)


Masku od Macadamia Natral oil som dostala v júlovom Ladyboxe za čo som bola veľmi veľmi vďačná, lebo som ju už dlho chcela vyskúšať. Vzorku o objeme 15 ml  som použila len raz. Tak ako s predchádzujúcou maskou, naniesla som ju po šampónovaní na vlhké vlasy a nechala pôsobiť 5 - 10 min. Už na prvý pohľad je táto Deep Repair maska hustejšia s tmavšími kusmi. Má jemnú, pevnú textúru krémovej farby. Nanášala sa veľmi jednoducho a pekne ostávala na vlasoch - nezmývala sa. Ako sa píše na obale je naozaj veľmi vyživujúca, ale na druhej strane by som ju určite nepoužívala po každom použití. Moje vlasy boli pekné a lesklé, mali väčší objem, ale rýchlejšie sa mastili. Dôkladne som sa snažila masku vymyť, ale aj napriek tomu som mala pocit mastných a neumytých vlasov. Je to dobrá maska na poškodené, suché a namáhané vlasy. Ak používate často fér, kulmu alebo žehličku na vlasy toto bude ideálny maska pre regeneráciu vašich vlasov. 




Zloženie Macadamia Natural Oil: Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetyl Palmitate, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Amodimethicone, Trideceth-12, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Sodium PCA, Dimethicone, Triethanolamine, Citric Acid, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Chlorphenesin, Sorbic Acid, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional , Citronellol, Limonene, Yellow 6 (CI 15985), Yellow 5 (CI 19140), CI14720, Fragrance (Parfum).



Oba výrobky sú dobré, ale pre rôzne použitie. Vlasy maska ​​od firmy Vitamíns je vhodný pre normálne / suché menej poškodené vlasy a pre každodenné použitie. Maska na vlasy ​​od Macadamia Natural Oil je vhodný skôr pre poškodené, namáhané a veľmi suché vlasy.

Dúfam, že sa vám páči toto porovnanie vlasových masiek s obsahom Argánového oleja.

Ak ste ich už vyskúšali alebo sa len chystáte ich vyskúšať napíšte mi koment čo si o nich myslíte.:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára