štvrtok 29. augusta 2013

L´Occitane Verbena telové mlieko



Chcela by som dodržať svôj sľub, ktorý som vám dala v mojom predchádzajúcom príspevku a dnes by som rada napísala recenziu na L´occitane Verbena telové mlieko (Lait Corporel Verveine) 30 ml. Je to verbena telové mlieko, ktoré bolo súčasťou Verbena setu, ktorý som kúpila cez eBay. Ak chcete vedieť viac o šampóne, kondicionéri a sprchovom šampóne Recenzia - L´occitane en Provence Verbena šampón, kondicionér a sprchový gél. Súčasťou blog postu je aj mini história o firme L´occitane en Provence.





Ako som spomenula pretým ZBOŽŇUJEM vôňu výrobkov Verbena. Vôňa je veľmi svieža, čistá a príjemná. Telové mlieko Verbena vonia po grapefruite, citrónovom strome, lipe malolistej  a citrónovej verbene. Telové mlieko je plné tejto úžasne sviežej vône.
Musím sa priznať, že s počiatku som bola trochu sklamaná. Telové mlieko sa mi zdalo priveľmi riedke až vodnaté. Ale čím viac som ho používala tým viac som sa do tohoto telového mlieka od L´occitane zamilovala. Je to príjemné telové mlieko, ale musíte použiť správne množstvo. Malé množstvo vám urobí obrovskú službu! Určite nepoužijete kvantá mlieka, aby ste hydratovali pokožku celého tela. Teda aj malé množstvo vydrží na dlhý čas. Balenie 30 ml som použila už viac ako 8 krát na nohy a stále je ešte polovica mlieka vo fľaštičke.


Používam toto mlieko po holení, keď je pokožka náchylná na podráždenie. Po nanesení sa telové mlieko hneď vstrebá a nenechá mastný film na pokožke. Vôbec neštípe a ani inak nedráždi pokožku. Moje nôžky sú ihneď hebké na dotyk a citrusová vôňa osvieži.  Mám skôr normálnu ako suchú pokožku, teda okrem kolien, lakťov a zadnej strany ramien, ale aj napriek tomu moja pokožka nie je ani na týchto miestach vysušená, nešúpe sa ani nemám pocit napnutia. Práve naopak! Nie som si celkom istá ako by to bolo o veľmi vysušenej pokožky.

Telové mlieko Verbena od L´occitane je vysoko hydratačné; druhou zložkou je bambucké maslo!!! Neobsahuje žiadne škodlivé chemikálie, alkohol alebo parabény čo je super !:-)


Celkovo je toto veľmi dobré telové mlieko pre hydratáciu pokožky celého tela, vonia nádherne po citrusoch a verbene čo je u mňa veľké plus.

Dúfam, že sa vám tento blog post páčil!:-) Vyskúšali ste toto mliečko od L´occitane? Nechajte mi komentár! Teším sa na vaše skúsenosti. 

S Láskou

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára