štvrtok 26. septembra 2013

Catrice Absolute Nude paleta očných tieňov



Po mojom nedávnom bláznivom nájazde do DM by som sa dnes chcela podeliť s úlovkom od CATRICE COSMETICS. Jedná sa o paletu šiestich očných tieňov - ABSOLUTE NUDE eyeshadow palette. Cena je 5,29 eur. Paleta očných tieňov má obsah 6 g, teda 1 g pripadá na 1 očný tieň. Súčasťou balenia je aj obojstranný aplikátor - jedna strana penový aplikátor a druhá strana je štetec.

Paleta obsahuje šesť rôznych telových odtieňov.  Z ľavej strany prvý je trblietavý jemný pieskový tieň. Obsahuje najviac trblietok/perlete z celej palety. Jedná sa o tieň vhodný na zvýraznenie vnútornej strany oka alebo nanesením pod obočie.
Druhým z ľavej strany je trošku tmavší béžový odtieň. Tretím z ľavej strany je hnedý odtieň s červeným podtónom. Štvrtým z ľavej strany je hnedý tieň so zlato - žltými odtieňmi. Piaty je bledo hnedý a posledný je tmavo hnedý. Všetky tiene obsahujú viac alebo menej perleťovým leskom, takže paletka neobsahuje ani jeden celkom matný tieň čo je trošku škoda.



Všetky tiene v Absolute Nude palete sú veľmi pekne pigmentované. Jednoducho sa s nimi pracujeme, dobre sa nanášajú, sú jemné a krémové. Nezaregostrovala som pri líčení očí žiadny veľký fall out. Paleta obsahuje dobre použiteľnú škálu očných tieňov či už pre každodenné líčenie alebo výrazné dymové alebo trblietavé líčenie na večer. Pre dlhotrvajúce líčenie by som určite použila primer pod očné tiene. Určite by som ocenila, keby sa v Absolute Nude palete očných tieňov našiel čierny odtieň a aspoň jeden dva naozaj matné tiene, jeden v béžovo hnedej a druhý v tmavšie hnedej farbe. 


 Paleta je vhodná na cestovanie. Je maličká, skladná. Má pevné balenie a zacvakávací mechanizmus na uzatváranie. V prípade, že cestujete vám určite dobre poslúži. Na zadnej strane je zobrazený návod na líčenie, takže aj pre mladšie menej skúsené slečny bude táto paletka prínosom.





Myslím, že výrobcovia sa trošku napodobniť Urban Decay a ich svetoznámu a obľúbenú Naked, Naked 2 a Naked Basics paletu očných tieňov. V tomto prípade sa im to myslím aspoň čiastočne podarilo. Tiene sú krásne krémové, dobre sa s nimi pracujeme, sú dobre pigmentované avšak mínusom je, že paleta Absolute Nude neobsahuje čiernu farbu a ani jeden matný tieň na oči.


Vyskúšali ste? Aké sú vaše skúsenosti? Napíšte do komentov!

Lenka



2 komentáre:

  1. Jednu mám doma. Jak tak procházím recenze, Češky na ni nadávají a Slovenky si ji nemůžou vynachválit:-). Tu svoji jsem na očích ještě neměla, dnes jsem si ji přinesla domů, tak uvidíme:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som čítala skôr pozitívne recenzie, ale tak je pravda, že veľa matných alebo polo-matných tieňov sa v nej nenájde, ja som už jeden tieň skoro aj vypoužívala! Je to druhý z ľavej strany, nanesiem ho na celé viečko a nemusím sa viac trápiť, super jednoduché a naozaj pekne zvýrazní oko.:-) Dúfam, že nebudeš sklamaná

    OdpovedaťOdstrániť