nedeľa 22. septembra 2013

Elizabeth Arden - pleťový píling Ceramide Plump Perfect Gentle Line Smoothing Exfoliator




V doterajšom živote som používala už veľa druhov pílingu na tvár - za pár korún z drogérie, drahšie viac značkovejšie, ale toto je prvý krát čo som si kúpila luxusný a drahý píling - Elizabeth Arden - pleťový píling Ceramide Plump Perfect Gentle Line Smoothing Exfoliator. 

Musím povedať, že cena okolo 25 euro za 100 ml je v tomto prípade adekvátna kvalite pleťového pílingu od Elizabeth Arden, ktorú kupujete.  Ja som túto vzorku kúpila cez eBay spolu s ďalšími výrobkami od Elizabeth Arden a vyšlo ma to veľmi lacno.:-) Hurá pre eBay.


Textúra a konzistencia pílingu je úžasná, je podobná hustému krému. Prvý krát som bola šokovaná keď som videla, že sa jedná skôr o pastu ako o klasický gélový píling. Nemohla som uveriť, že to nie je krém.  Jemný pleťový píling má veľmi jemnú a peknú vôňu, ktorá určite nebude dráždiť pokožku ani oči. Obsahuje exfoliačné častice, ktoré sú trošičku väčšie ako bývajú v gélových pílingoch. Je vhodný pre všetky typy pleti. Teda aj pre moju normálnu až mastnú pleť.

Nanesiem si zhruba veľkosť oriešku na končeky prstov a krúživými pohybmi masírujem navlhčenú pokožku tváre a krku. Vôbec nepení. Pokožku jemne masírujem cca 2 minúty. Veľmi sa mi páči, že neobsahuje kvantá exfoliačných čiastočiek, ktoré by mi mohli podráždiť pleť, ktorá je náchylná k tvorbe akné. Obsiahnuté čiastočky aj keď sú trošku väčšie tak vám v žiadnom prípade nepodráždia pokožku! Pre zmytie použijem teplú vodu. 
Po použití pleťového pílingu je moja pleť na prvý pohľad hladšia, jemnejšia, svetlejšia, viac rozšiarená, póry sa zdajú byť menšie a vrásky menej výrazné. Celkovo sa zdá byť pleť mladšia. Pleť na tvári a krku je perfektne pripravená pre ďalší krok, čo je v mojom prípade sérum. 


Obsahuje technológiu Ceramide Pluming, vitamíny a rastlinné extrakty. Druhou a treťou zložkou je kokosový olej a bambucké maslo, ktoré sú perfektné pre pleť! Píling od Elizabeth Arden používam len 1 krát do týždňa aj keď je odporúčané 2. Bojím sa, že mi tento úžasný píling dôjde veľmi rýchlo! :-) 

Je to skvelý výrobok a môžem len odporučiť!

Vyskúšali ste tento pleťový píling od Elizabeth Arden? Máte svôj obľúbený píling? Podeľte sa a napíšte do komentov aký!

Lenka




Zloženie: Water/Aqua/Eau, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glyceryl Stearate, Tridecyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Tridecyl Trimellitate, Butylene Glycol, Polyethylene, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Ceramide 1, Ceramide 3, Ceramide 6 Ii, Alpinia Speciosa Leaf Extract, Hibiscus Abelmoschuss Seed Extract, Trifolium Pratense (Clover) Flower Extract, Ascorbyl Palmitate, Retinyl Linoleate, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Dipentaerythrityl Hexacaprylate/Hexacaprate, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Acetyl Octapeptide-3, Glycerin, Lecithin, Phospholipids, Phytosphingosine, Ceteareth-20, Cholesterol, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Lauroyl Lactylate, Stearyl Alcohol, Oleth-10 Phosphate, Carbomer, Xanthan Gum, Bht, Disodium Edta, Parfum/Fragrance, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Benzoic Acid, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Methylparaben, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Propylparaben, Chlorphenesin.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára