nedeľa 29. septembra 2013

Favourite lip products of the moment - Yves Rocher a Catrice


Dnešný mini blogpost by som rada venovala mojej momentálne najčastejšie "nosenej" a najobľúbenejšej kombinácii na pery. Rúž Yes Rocher Grand Rouge 71. Rose Poudré z Ladybox júl/červenec 2013 narodeninová edícia a lesk na pery od Catrice Colour Show Colour and Stay Lip Gloss Flirty Fuchsia. Perfektná kombinácia na denné nosenie.:-)
Rúžom od Yves Rocher z Ladyboxu som bola nadšená už od začiatku. Je to nádherná farba. Veľmi som sa bála po prezretí niektorých recenzií Ladyboxu, že dostanem krikľavo červenú farbu alebo odtieň viac do fialova. Odtieň 71. Rose Poudré má veľmi peknú púdrovo ružovú farbu. Rúž je krémový a tak akurát pigmentovaný. Neobsahuje trblietka, ale farba na perách má pekný lesk. Predajná cena je 12,9 euro.
Obsahuje hydratačné zložky - olej z kamélie, ktorý má vyživiť a hydratovať pokožku pier počas celého času nosenia. Farba rúžu sa podobá na odtieň mojich pier takže nemusím používať zrkadlo pri nanášaní čo je praktické. Treba len dodať, že balenie v zlatej farbe je chic.:-)


Lesk na pery od Catrice Colour show v odtieni Flirty Fuchsia. Cena je okolo 4 euro ako inak zas DM-ka.:-) Lesk mám už dlhšie, ale akosi som sa nevedela dokopať k jeho používaniu. Nie som totiž hyper obľúbenkyňou leskov. Toto je jeden jediný, ktorý mám a používam.:-)


Lesk je celkom pekne pigmentovaný. Má hustejšiu konzistenciu, trošku viac lepí čo mne sa veľmi páči. Ak si pery narúžujem a hneď nanesiem lesk, farba rúžu sa mi udrží dlhší čas na perách. Obsahuje len trošku trblietok, takže žiadna divočina.:-) Aplikátor je celkom veľký, ale aj tak potrebujem 2 krát naniesť - spodná a vrchná pera zvlášť. To či vydrží 4 hodiny? Hm, skôr nie ako áno. Bežne vydrží 2 - 3 hodiny. Pomer cena/kvalita je aj tak veľmi dobrá.






Vyskúšali ste? Aké sú vaše skúsenosti? Podeľte sa v komentároch!

Lenka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára