pondelok 30. septembra 2013

L´OREAL Elseve Total Repair Extreme a Aussie 3 Minute Miracle - starostlivosť o vlasy


Dnešný blogpost som proste musela napísať. Dúfam, že nie som jediná, ktorá stále hľadá "ten jeden" šampón na vlasy, kondicionér, masku, olej... Proste čokoľvek čo by urobilo moje vlasy krásne, lesklé, svieže, nezaťažilo by ich, nemastili by sa ešte viac ako sa už mastia, nevysychali by príliš končeky vlasov a neštiepili by sa, dobre sa rozčesávali, neškudlili sa, atď...Proste vlasy z reklamy!:-) 
Mám vlasy po plecia, farbené, suché končeky a mastiace sa korienky po dvoch dňoch.
Šampón a kondicionér od L´oreal Elseve som už v minulosti skúsila (iný typ) a bola som celkom spokojná. Keď som zbadala akciu 1+1 na novinku šampón a kondicionér L´OREAL Elseve Total Repair Extreme v drogérii, povedala som si prečo nie veď šampón a kondicionér za 4,50 euro je super cena. No nekúpte to!:-) Maska na vlasy od Aussie bola drahšia, okolo 7,50 euro za 250 ml, ale počula a čítala som na ňu na beauty blogoch toľko dobrého, že som ju veľmi chcela vyskúšať.

Najskôr k šampónu a kondicionéru L´OREAL Elseve Total Repair Extreme. Jedná sa o obnovujúci šampón s kondicionérom pre extrémne poškodené a suché vlasy s rozštiepenými končekmi. Obsahujú zložky Lac a Céramide posilňujúce zložky, ktoré obnovujú až do vnútornej štruktúry vlasu. Vyhladzujú, vyplňujú a ochraňujú až ku končekom. Tak toľko k tomu čo píše na obale. Nie som istá ohľadom obnovenia vnútornej štruktúry vlasu, ale to, že moje vlasy sú po umytí krásne, lesklé, jemnučké, vzdušné, dobre sa rozčesávajú a ako z reklamy síce nie sú v každom prípade sa blížia k takým.:-)
Šampón používam 3 krát do týždňa, nanesiem na mokré vlasy zhruba množstvo vlašského orecha. Páči sa mi keď mám na vlasoch poriadnu penu. Snažím sa koncentrovať umývanie na korienky a vyhýbam sa končekom, aby som ich ešte viac nevysušila. Zhruba raz za týždeň si najskôr na končeky nanesiem kondicionér, nechám pôsobiť a potom si normálne umyjem vlasy. Super rada od jednej YouTube slečny. Končeky sa vyživia, nevysušia a lepšie sa rozčesávajú! Zmyjem šampón (aj s kondicionérom na končekoch) a nanesiem kondicionér na dolnú polovicu vlasov - od uší dole. Nechám pôsobiť pokiaľ som v sprche. Zmyjem a je!:-)
Vôňa šampónu aj kondicionéru je príjemná a nie veľmi výrazná, neulpieva na vlasoch. Šampón aj kondicionér má tradičnú konzistenciu, bielo/fialovú farbu a je akoby trblietkavý. S oboma som maximálne spokojná!!!

Aussie  3 Minute Miracle Reconstruction Deep Conditioner maska na vlasy, všetky blogerky o nej píšu. Ak mám pravdu povedať som trošku sklamaná. Používam ju namiesto kondicionéru po umytí vlasov. Nechávam dlhšie ako tri minúty, ale aj napriek tomu som nejaké zázraky nezaregistrovala.
Balenie je dosť atypické. Dávkovací otvor je na spodnej strane vrchnáku, stačí stlačiť tubu a maska sa vytlačí cez špeciálny otvor zo spodnej strany. Hm, celkom praktické. Maska nevyteká samovoľne. Farba masky je ružovkastá a konzistencia ako kondicionér. 
Najviac mi na nej vadí vôňa. Je strašne silná, sladko orechová a cítim ju na vlasoch aj po dlhom opláchnutí vlasov aj deň dva. Pri každom otočení hlavy. Vlasy mám po použití jemné, dobre sa rozčesávajú, končeky nie sú vysušené, ale toto mi dá aj kondicionér od L´OREAL.
Maska od Aussie je pre mňa priemerným výrobkom a kvôli cene si už pravdepodobne nekúpim.

Vyskúšali ste?? Dajte mi vedieť a ak máte svôj obľúbený šampón, kondicionér, masku alebo sérum napíšte do komentárov.:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára