pondelok 13. januára 2014

L ´ORÉAL Professionnel Mythic Oil - LADYBOX November


Hello beauties,

I am always trying to find a new shampoo, conditioner, mask or oil for my hair. I have very dry ends - from coloring and oily roots after one day. I was very excited when these pop out from my November Ladybox. L ´ORÉAL Professionnel Mythic Oil sparkling shampoo and conditioner - the price point on these a bit higher - shampoo is around 9 euro for 250 ml and conditioner is 10 euro for 190 ml.
Shampoo and conditioner contain Argan oil that should help with nourishing your hair. Both contain gold glitter but you cannot see it in your hair. Shampoo has runny clear texture and lathers very well. Conditioner is like mushed jelly which I do not like. The packaging is handy - both have pump and it easily used. Both shampoo and conditioner should suit alll hair types. I used up both of these and I can tell that I tried better shampoos and conditioners for much cheaper from L´ORÉAL.

I pump 4 pumps of shampoo to wash my hair. Thoroughly cleaned my hair but the my ends were soooo dry. The conditioner (4 to 5 pumps) is ok but nothing special. It did not help me with the dryness that shampoo got me. I had feeling that I had to use more of conditioner than usual. In the end my hair was dry, not nourished, conditioned, shiny or soft.

What is written at official site about these?

Shampoo and Conditioner
Works to balance hair’s natural oil levels by gently cleansing and reducing oil at the root. Hair is left feeling clean, soft, supple and brilliantly shiny.
This lightweight formula allows for everyday use.

Shampoo is full of  lauryl sulfate sodium and sodium chloride (salt).

Is it true? Well, for me not at all. I would not buy this.

Did try this shampoo and conditioner from L´ORÉAL? What do you thing? Let me know.:-)


Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte,
Odjakživa sa snažím nájsť nový a lepší šampón, kondicionér, masku alebo olej na vlasy ako bol ten predchádzajúci. Moje vlasy sú tak trošku zvláštne, pretože mám suché končeky (asi od farbenia) a mastné korienky už po jednom dni. Zaspím s celkom fajn vlasmi a cez noc neviem čo robia...proste ráno sú mastné?!?:-)
Bola som nadšená, keď na mňa vyskočili z môjho Ladybox - u L ' ORÉAL Professionnel Mythic Oil šampón a kondicionér. Cena šampónu je cca 9 eur za 250 ml a kondicionéru 10 eur na 190 ml (našla som ich na alze).

Šampón a kondicionér obsahuje arganový a bavlníkový olej, ktorý by mal pomôcť s vyživením vlasov. Oba obsahujú drobné zlaté trblietky, ktoré ale našťastie po umytí vo vlasoch nevidíte. Šampón veľmi dobre pení a má číru bledo žltú farbu. Kondicionér je ako pomixované želé, čo sa mi teda vôbec nepáči. Oba majú pumpičku, čo je plus, lebo sa veľmi ľahko naberie množstvo aké chcete. Oba sú určené na všetky typy vlasov. 
Minula som už oba a môžem vám povedať, že som skúsila oveľa lepšie a lacnejšie šampóny a kondicionéry od L' Oréal.

Na umytie vlasov som použila zhruba 4 stlačenia pumpičky šampónu. Šampón mi veľmi dôkladne vyčistil vlasy, a tým mi vysušil ešte viac končeky. Kondicionér bol ok, ale nič úžasné. Nepomohol mi doplniť to, čo mi šampón z vlasov zobral. A mala som pocit, že ho stále nie je dosť - čo sa prejavilo v zvýšenom množstve použitia kondicionéru. Po umytí boli moje vlasy suché, vôbec nie vyživené, lesklé alebo jemné.

Čo sa o nich píše?
Šampón L'Oréal Professionnel Mythic Oil Shampoo je luxusný šampón s arganovým olejom pre zdravé, silné a prirodzene lesklé vlasy. Olejová textúra tohto špeciálneho šampónu kombinuje jemné umývanie s intenzívnou starostlivosťou o vaše vlasy. Šampón navyše obsahuje za studena lisovaný bavlníkový olej, ktorý má liečivé a hojivé účinky. Vaše vlasy budú hebké na dotyk, lesklé a prirodzene krásne.

Navracia rovnováhu prirodzenej hladiny oleja vlasom jemným čistením a znižuje mastnotu pri korienkoch. Vlasy sú po umytí čisté, jemné, pružné a žiarivo lesklé.
Táto ľahká formula umožňuje každodenné použitie.

Šampón obsahuje kopec lauryl sulfár sodného (LSL) a soli.

Je to pravda? No, pre mňa vôbec. Som naozaj veľmi sklamaná a sama si ho určite nekúpim.

Aké sú vaše skúsenosti?

Lenka








Shampoo indredients: Aqua/water, sodium laureth sulfate, coco-betaine, laureth-5, carboxylic acid, cocamide mipa, amodimethicone, sodium chloride, polyquaternium-10, ppg-5-ceteth-20, sodium benzoate, laureth-2, salicylic acid, limonene, methyl cocoate, hexyl cinnamal, coumarin, linalool, butylphenyl methylpropional, benzyl alcohol, sodium cocoate, hydroxycitronellal, argania spinos a oil/argania spinosa kernel oil, persea gratissima oil/avocado oil, gossypium herbaceum oil/cotton seed oil, vitis vinifera seed oil/grape seed oil, amyl cinnamal, sodium hydroxide, citric acid, parfum/fragrance

Conditioner ingredients: Aqua/water, cetyl alcohol, amodimethicone, cetyl esters, cetearyl alcohol, cetrimonium chloride, myristyl alcohol, behentrimonium chloride, dipalmitoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, hydroxyethylcellulose, trideceth-6, isopropyl alcohol, argania spinosa oil/argania spinosa kernel oil, persea gratissima oil/avocado oil, gossypium herbaceium oil/cotton seed oil, vitis vinifera seed oil/grape seed oil, citric acid, limonene, chlorhexidine digluconate, hexyl cinnamal, coumarin, linalool, parfum/fragrance.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára