štvrtok 12. decembra 2013

Catrice mousse blush spectaculART collection


Hello Beautiful,
I have never own mousse blush. When I saw this in DM drogerie near checker for less than two euro I had to have it! I know this is not a new thing because I saw this kind of mousse blushes around summer. But it was in sale and when I look at it it was very nice. The second reason was that during winter my skin get a bit less oily and this would be better than powder blush. More natural.:-)
This mousse blush from CATRICE is from spectaculART collection. The size of these is 4 g. It is therefore limited edition which is shame because this pinky peach mousse blush would be great in permanent collection.:-) The packaging is amazing! Love it som much, on the top of the packaging is beautiful application.
It is nicely pigmented; you could have both sheer or more intensive color. The mousse blush I used with my fingers. I dab it onto my cheeks and then I blend it.

Let me know if you like mousse blushes and when you like to use it - summer/winter?:-)

Lenka

Ahojte,

Musím povedať, že v moje zbierke chýba penové (mousse) líčka. Keď som to uvidela v DM drogérii pri pokladni CATRICE penové líčka za menej ako dve euro musela som ich mať! Viem, že to nie je nová nové vec, pretože som ich videla na stojane okolo leta. Ale boli v zľave a keď som sa na ne pozrela, bolo veľmi pekné a musela som ich kúpiť. Druhým dôvodom bolo to, že počas zimy moja koža je trochu menej mastná a penové líčka sú pre mňa lepšie ako práškové. Prirodzenejšie. :-)

Penové líčka od Catrice sú je z kolekcie spectaculART. Je je limitovaná edícia, čo je škoda, pretože tieto ružovo broskyňové penové líčka by bolo skvelé aj v permanentnej kolekcii CATRICE. :-) Balenie je úplne úžasné. Veľmi sa mi páči, na vrchnáčiku je veľmi pekná aplikácia.
Líčka sú veľmi dobre pigmentované, môžem ich mať jemnejšie a viac prirodzené alebo keď nanesiem trošku viac intenzívne. Penové líčka väčšinou nanášam prstami. Poklepkách ich na líca a potom si ich rozotriem do stratena.

Dajte mi vedieť, ak sa vám páči penové líčka a či ich používate v lete alebo v zime. :-)

Lenka






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára