pondelok 9. decembra 2013

Last week love - sickness week - Najčastešie používaný make-up minulého týždňa, keď som chorá


This is first time that I am writing this kind of blog. So please bare with me.:-) I usually like to change my make up a lot. That is not because I am so talented and have a huge imagination. I just each week buy something new and therefore I like to try it, test it and see how it works.
This week was one from the basket "not very good". Because I was and still am sick. I have a flu and therefore I needed something quick, easy, good looking, moisturizing. And that is always BB cream. I love and I may say a love over years with Lioelie Triple the Solution BB cream. It contains hyaluronic acid which helps with moisturizing my skin, has quite nice coverage, SPF 30. It sets beautifully.
As a base I use my loved GOSH Velvet Touch line perfector. It has thick consistency, white color and nicely covers my big pores on my cheeks and nose. It is not great great great, but it is the best I know.:-)
I use it with fingers but if I want more flawless finish and do not have dirty fingers and everything I touch:-), I use flat top brush. I bought it from eBay for about 2 to 3 euro. Very soft, does not shed at all, foundation applies nice and with no strikes.
For my eyes I use (almost every day in last month) CATRICE Absolute Nude eyeshadow palette, I did review on this palette and you can see it here. I use the second -shadow from left all over my lid. Love this color. It is pinky nude and shimmery. If I am into define my lashes I use darker brown shadow from this palette with eyeliner brush. Great palette, love it when I a traveling, for everyday and also for evening make-up! You cannot beat the price, less than 6 euro.:-) I apply shadow with Elf eyeshadow brush (C brush). Like this brush a lot and it costs few euro.
For blush I use CATRICE powder blush in Revoltaire - limited edition and as a highlighter CATRICE Enter Wonderland - limited edition. Powder blush has two colors - peach and pink - ombre effect. It has a bit of glitter which is not great but it is soooo pigmented, little goes a long way! Highlighting powder is finely melted and has golden undertone. Very nice. Both have beautiful packaging.  
As a transiluminating powder I use Max Factor Cream Puff. It has kind of grandma smell, after roses?!? But mattify skin very nicely without making it to cakey or powdery. Does not have a color, I have it in trans -illuminent.

What are your favorite products when you are sick? Leave me a comment below.:-)

Have a beautiful Monday.:-)

Lenka


Toto je prvýkrát, čo píšem takýto typ blog postu. Takže prosím budte zhovievavé. Rada by som takéto články písala častejšie. :-) Obvykle mením celkom často svoj ​​make - up. Nie je to preto, že som tak talentovaná a mám obrovskú fantáziu čo sa maľovania týka. Len si každý týždeň kúpim niečo nové, a preto to potom chcem vyskúšať a uvidieť ako to funguje.
Tento týždeň bol jeden z košíka "nie veľmi dobrých. " Pretože som bol a stále som chorá. Mám chrípku, a preto som potreboval niečo rýchle, ľahké, dobre vyzerajúce a hydratačné na tvári. A to je pre mňa vždy BB krém. Milujem a môžem povedať, že je to už niekoľko ročná láska ku Lioelie Triple The Solution BB krém. Obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá pomáha pri hydratácii mojej kože, BB krém má celkom pekné krytie a obsahuje SPF 30 čo je vždy plusom. Veľmi pekne si "sadne" na tvári.
Ako základ som použila moju obľúbenú bázu GOSH Velvet Touch line perfector. Má hustú konzistenciu, bielu farbu a pekne mi zakryje póry na lícach a nose. Nie je úplne perfektný perfektný perfektný, ale je to to najlepšie, čo poznám. :-)
BB krém nanášam prstami, ale ak chcem vytvoriť trošku bezchybnejší povrch pokožky, nemať špinavé prsty a všetko čoho som dotknem :-), používam flat top štetec na make-up. Kúpila som ho z eBay za 2 až 3 euro. Veľmi mäkký, vôbec "nepŕchne", make-up nanáša pekne a bez šmúh.
Na oči som použila (takmer každý deň v poslednom mesiaci) CATRICE Absolute Nude eyeshadow palette, urobila som na ňu recenziu a môžete ju prečítať tu. Používam druhý tieň zľava na celé svoje pohyblivé viečko. Tento odtieň milujem a je to aj vidieť.:-) Je ružovo béžová a obsahuje trblietka. Ak chcem a mám čas trošku zvýrazniť svoje riasy použijem tmavšie hnedú z tejto palety so štetcom na očné linky. Super paletka, milujem ju, perfektná na cestovanie, na každý deň aj na večerné líčenie! Cena ani nie 6 euro, no nekúpte to.:-) Aplikujem s Elf štetcom na očné tiene (C štetec). Super štetec za pár euro.
Na líčka používam Catrice púdrová líčenka v Revoltaire - limitovanú edícia a ako highlighter Catrice Enter Wonderland - limitovaná edícia. Farba líčenky je broskyňovo a ružová vytvára ombre efekt. Má trochu trblietok a je veľmi pigmentovaná, stačí trošička a farba na líčkach je hneď výrazná. Highlighter je veľmi jemne zomletý a má zlatavý nádych. Obaja výrobky od Catrice majú krásny obal . ❤
Ako trans iluminating púder používam Max Factor Cream Puff. Má taký babičkovský parfem, asi po ružiach?!? Ale veľmi pekne matuje pokožku bez toho, aby pleť vyzerala škaredo pudrovo. Na pleti nemá farbu, mám ho v trans illuminent .

Aké sú vaše obľúbené výrobky, keď ste chorá, ale stále chcete vyzerať upravene?:-) Napíšte mi komentár.

Majte krásny pondelok:-)

Lenka








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára