pondelok 23. decembra 2013

❦ CATRICE Cosmetics nail polish - Arts Collection LE❦


Hello Beauties,

I recently bought two of tree nail polishes which are part of CATRICE Arts Collection - limited edition. Pink, orange gold and green; all are massive shimmery and very nice. You can see the shimmer right on the nails. The nail polish bottles are unique and on each is different pattern. The price in DM drogerie where you can buy Catrice, was around 2,70 euro which is the same price as for regular nail polishes.;-)
I did two layers; the color was pretty much opaque after one. I had a feeling that the pink color was a bit darker in the bottle than on the nail but in the end the color is very nice. The brush is thinner and not tapered. I dipped it twice for painting my whole nail. The polish dried after 3 to 5 minutes for 2 layers.

I had a bit hard time with removing the nail polish because of the glitter.

I did not buy the orange gold color because I am not a big fan of that particular color. I like Catrice nail polishes a lot and these are not exception.

Did you try anything from this collection from Catrice? Did you like it?:-)

❦ Lenka 


Ahojte kočky,

Prednedávnom som si kúpila dva z troch lakov na nechty, ktoré sú súčasťou "novej" Arts kolekcie od CATRICE Cosmetics. Ružová, oranžovo zlatá a zelená; všetky sú veľmi trblietkavé a veľmi pekné. Trblietka sú viditeľné priamo na nechtoch cez farbu. Fľaštičky sú unikátne, každá má iný vzor. Cena v DM - ke, kde sa dá CATRICE kúpiť bola okolo 2,70 euro čo je rovnaká cena ako za "normálnu" kolekciu lakov. ;-)

Na nechty som naniesla dve vrstvy; lak bol viac menej už po jednej vrstve nepriehľadný na nechtoch. Mala som pocit, že hlavne ružový lak je trošku tmavší vo fľaške ako na nechtoch, čo sa mi aj potvrdilo, ale aj tak je konečná farba pekná. Štetec je tenší a na konci nie je nijako tvarovaný, je rovne zastrihnutý. Pri lakovaní som štetec dva krát namočila do fľaštičky na nalakovanie celého nechtu. Lak zasychal zhruba 3 až 5 minút pri dvoch nalakovaných vrstvách.

Ako obyčajne pri odstraňovaní laku na nechty s trblietkami sa mi trošku ťažšie odlakovával.

Poslednú farbu, oranžovo zlatú som si nekúpila, nie som veľmi na "zlato".:-) CATRICE laky na nechty sú moje obľúbené a mám ich naozaj strašne veľa, dobrá kvalita a aj dobrá cena. Win - win situácia! 

Vyskúšali ste niektorý z lakov z tejto kolekcie?? Dajte vedieť! Páčili sa / nepáčili sa?:-) Čo ostatné laky na nechty od CATRICE?

❦ Lenka 




  



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára