pondelok 11. novembra 2013

Avon calming effect - redness corrector


I tested this Avon calming effect - redness corrector for a few weeks but still I cannot decide if it is good or not. The size is 15 ml and I bought it for about 2,5 euro. I tried to apply it with finger or brush, with or without face primer. Because I do have red cheeks and if it is hot in the room or outside my cheeks just get so red and hot that they are more visible that I would like to. Whou, such long and complicated sentence.:-) Basically, hot = red cheeks = not nice look.:-)
From my experience, the biggest problem with this is the consistency. It is soooooo runy. It is really hard to not spill it everywhere. If I place the redness corrector on my hand straight from tube I always get a big blob of primer. It is such a waste of product. The application is also pain. It is streaky, hard to blend and I have to wait a bit for the corrector to dry.
The positive is that even thou it is hard to work with it it has good pigmentation and actually it covers up my red cheeks pretty well. The price is also great! 15 ml for 2,5 euro is such a bargain! Redness primer has small tube so I can travel with it well. I would improve the packaging a bit. If the opening would be smaller I would not waste so much of the product.

You have to decide for yourself if is worth to work with this product bit harder.

Tento ukľudňujúci krycí korektor od Avon - calming effect - redness corrector som skúšala pár týždňov, ale stále sa nemôžem rozhodnúť, či patrí medzi dobré alebo zlé výrobky. Obsah balenia je 15 ml a cena bola v akcii asi 2,5 euro. Snažila som sa aplikovať korektor s prstom alebo štetcom, s alebo bez primeru na tvári. Pretože mám prirodzene červené líca, a ak je horúco v miestnosti alebo vonku, moja tvár je tak červená a horúca, že líca sú ešte viac viditeľné ako by som chcela. Whou, dlhá a komplikovaná veta. :-) V podstate, teplo = červené líčka = nie veľmi pekný pohľad. :-)

Z mojej skúsenosti môžem povedať, že najväčším problémom tohto ukľudňujúceho krycieho korektoru od Avon je konzistencia. Je priveľmi tekutý. Je to naozaj ťažké sa všade neupatlať. Keď sa snažím naniesť Avon korektor na ruku priamo z tuby vždy sa mi doslova vyleje príliš veľa korektoru. Zbytočne veľa korektoru vyhodím takýmto spôsobom. Aplikácia tiež nie je boh vie čo. Šmuhovitá aplikácia, je ťažké ho rozotrieť dostratena na tvári a musím chvíľu počkať kým korektor zaschne.

Pozitívne je, že aj napriek ťažšej aplikácii je Avon korektor pigmentovaný a zakryje moje červené líca celkom dobre. Cene je tiež super! Dá sa s ním dobre cestovať. Ja by som vylepšila balenie a to zmenšením otvoru odkiaľ korektor vychádza. Ak by otvor bol menší menej korektoru by som vyhodila.

Musíte sa rozhodnúť sami , či stojí za to pracovať s týmto korektorom alebo nie

Vyskúšali ste? Dajte vedieť!:-)

Lenka










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára