streda 27. novembra 2013

Oriflame Pure natural purifying cleansing wipes - Čistiace pleťové obrúsky s výťažkami z čajovníka a rozmarínu


At first I would like to point out that I have never used cleansing or make - up removing wipes. I am almost 30!?! Could you believe it?:-) Ok, I used wipes for hands. I realized that everyone around me is using some kind of cleansing, removing, calming etc. wipes. They are convenient to use. It is a big time saver, you do not need any water, great for travelling, and you can use it everywhere and anytime. So why I have never used wipes? I just do not know.:-)
I saw these in one of the Oriflame catalogues. It bought these Pure natural purifying cleansing wipes from Oriflame for about 3 euro in sale (full price is 6 euro) which I though at that time was a good price for 25 wipes and I wanted to try them. After I got more into using wipes I found out that price for these was quite high to comparison with drugstore wipes. So, I am bit disappointed in myself that I did not research it more.:-)

These wipes are intended for cleansing of your face specially oily and acne prone skin. They contain extract from Tea Tree and Rosemary which should help with cleansing, refreshing. The packaging is very basic, plastic bag with sticking reusable opening. I am not a big fan of these because after few times I opened it it would hardly stick to the plastic bag.

The smell of these Pure natural purifying cleansing wipes is bit too strong after Rosemary which is not offending me, but it is also not very pleasing for me.

The wipes are soaked up quite well for cleansing after you take of your make - up. If you would like to use it as a make - up removing wipe that would be not enough of moist for that. Even thou I store them bottom up.

As a cleansing wipes these are ordinary. They did not irritate my skin, but also did not help with acne and my skin was oily after few minutes of using these. The wipes were soft and not scratching at all. It is written on the packaging that you should NOT USE it around your eyes. My eyes did not get major irritation, but if I would use it for removing eye make - up my eye would tear up afterwards. So please read the description and not be like me.:-)

Overall, I would not repurchase and I am on a hunt for some great wipes!

Do you have some recommendations? I would love to hear... hm, read them.:-)

Lenka


Najprv by som chcela zdôrazniť, že som ešte nikdy nepoužila čistiace alebo odličovacie obrúsky. A to mám skoro 30 rokov! Verili by ste tomu? :-) Hm, no používala som obrúsky na ruky. Zistila som, že všetci okolo mňa sa používajú nejaký typ obrúskov. Čistiace, odličovacie, upokojujúce atď . na výber je veľa možností. Veľmi jednoducho sa používajú, šetria čas, nepotrebujete žiadnu vodu, ideálne pre cestovanie a môžete ich  použiť kedykoľvek a kdekoľvek. Tak prečo som ich doteraz nepoužívala? Ja proste neviem. :-)

Videla som v jednom z katalógov Oriflame Pure natural purifying cleansing wipes - čistiace pleťové obrúsky s výťažkami z čajovníka a rozmarínu. Stáli  asi 3 eurá v akcii (plná cena je 6 euro ). Myslela som si, že je to dobrá cena za 25 ks a chcela som ich skúsiť, tak som ich kúpila. Potom čo som sa porozhliadla po nete, som zistila, že cena je nie je až taká super v porovnaní s inými obrúskami. Takže som trochu sklamaná sama zo seba, že som nedala tomu viac času a hľadania. :-)

Tieto obrúsky sú určené na čistenie tváre, špeciálne pre mastnú a aknóznu pleť. Obsahujú výťažok z Tea Tree a rozmarínu, ktoré majú pomáhať pri čistení pleti. Obal je veľmi jednoduchý, má odlepovací systém otvárania, ktorý má po vytiahnutí obrúsku zabezpečiť, aby ostatné obrúsky nevyschli. S týmto typom otvárania nemám dobré skúsenosti, pretože potom čo párkrát vyberiem obrúsky nálepka prestane lepiť.

Vôňa obrúskov pre mňa príliš intenzívne vonia po rozmaríne, nie je veľmi dráždivá, ale pre mňa ani príjemná nie je. Proste vôňa rozmarínu nie je pre mňa.:-)

Obrúsky sú nasiaknuté celkom dobre pre čistenie pleti, potom čo už na tvári nemám žiadny make - up. Akonáhle by som ich chcela použiť na odstránenie make - upu, tak neboli obrúsky dosť nasiaknuté - vlhké a neodstránili dobre skoro nič z mojej tváre. Mala som ich uložené "hore bruchom", ale ani to nepomohlo.

Použitie týchto obrúskov na čistenie tváre je ok. Nedráždili mi pokožku, ale ani zas výrazne nepomohli s akné a pokožku som mala mastnú po niekoľkých minútach od použitia. Utierky boli mäkké a neškriabali. Na obale je napísané, že by sa nemali používať v okolí očí. Ja som ich pravdaže najskôr okolo očí použila a až potom som si to prečítala. Nestalo sa mi nič strašné, len mi potom trošku slzili oči. Takže si prosím, prečítajte popis a nestane sa vám to čo mne. :-)

Už si ich viac najskôr nekúpim, ale stále hľadám iné super odličovacie - čistiace obrúsky!

Ak máte nejaké odporúčania sem s nimi. Rada si ich vypočujem ... hm, prečítam. :-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára