nedeľa 17. novembra 2013

Vitamins Argan Oil


This was my first oil that I used on my hair. All over the beauty blogs and on YT are girls that swear by Aragn Oil and its benefit for everything - hair, body, face... I looked thru eBay and found Argan Oil from Vitamins. Price for 100 ml was around 10 euro. 

The Argan oil is in glass bottle and has pump which convenient and user friendly. The dark glass helps with protecting the Argan Oil against sun. The oil has kind of nutty scent.

I use about one to two pumps to my mid length hair preferably to my ends. I do not put the oil into roots. My hair is very smooth and good combed. They look healthy, shiny and more manageable. If I want extra boost for my hair I massage the Argan oil into my hair and leave it for night and wash it out in morning.

I am not saying that this is "miracle" product and you have to run away and buy it. But it is very nice product that will help to make hair nicer looking and less tangly.

Did you use  Argan Oil? Which one is your favorite?

Toto je môj prvý olej, ktorý som použil na moje vlasy. Na beauty blogoch ale aj na YT sú dievčatá, ktoré sľubujú, že Araganový olej im pomohol / pomôže na všetko - vlasy, telo, tvár ... Popátrala som na eBay a našla som Arganový olej od firmy Vitamins. Cena za 100 ml bola okolo 10 euro.

Arganový olej je v sklenenej fľaštičke a má pumpičku, čo je pohodlné a super na jednoduché používanie Tmavé sklo pomôže ochrániť arganový oleja proti slnečným lúčom. Olej má orechovou vôňou.

Na vlasy použijem jednu až dve pumpičky. Mám stredne dlhé vlasy a votriem olej iba do vlasov od uší nižšie. Do korienkov vlasov olej neaplikujem. o nanesení sú moje vlasy veľmi hladký a dajú sa bez problémov rozčesať. Vyzerajú zdravé, lesklé a lepšie sa s nimi robí. Ak extra starostlivosť pre moje vlasy, vmasírujem olej do vlasov a nechám pôsobiť počas noci. Ráno si normálne umyjem vlasy.

Nehovorím, že je to "zázračný" produkt a že hneď musíte utekať a kúpiť si ho. Ale je to dobrý výrobok, ktorý napomôže tomu, aby boli vlasy krajšie a menej zacuckané.:-)

Použili ste Arganový olej? Aká je vaša najobľúbenejšia značka?

Lenka 




3 komentáre:

  1. Arganový olej jsem ještě nikdy na nic nezkoušela. Chtěla jsem vyzkoušet různé masky na vlasy "home-made" z olivového oleje a podobně, ale bojím se, že bych po tom měla vlasy hodně mastné a proto stále váhám, zda něco takového vyzkoušet nebo nevyzkoušet.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj doma urobené masky na vlasy:-) Ja napríklad použijem len mandľový olej na končeky mojich vlasov, nechám v uteráku zabalené vlasy pár hodín a večer si ich 2 - 3 krát umyjem šampónom a dám masku alebo kondicionér, vlasy mám potom o dosť hladšie a lesklejšie:-)

      Odstrániť
    2. Děkuju za tip ;)

      Odstrániť