štvrtok 21. novembra 2013

Illamasqua Nail Varnish - Throb Lak na nechty


I hope that if you read some of my blogposts you can tell that I am kind of nail polish junkie.:-) I do like to try new nail polishes, glitters, stickers, nail art ornament and new techniques to do my nails. I usually do my nails twice a week. It is quite often, but part od the reason is that usually after 3 to 4 days one of my nail get chipped. I have never tried anything from Illamasqua. I was really surprise when I received nail polish (varnish) from Illamasqua in Ladybox October. You can buy Illamasqua nail polish 15 ml for £14.50 from official Illamasqua web site.
I got the Illamasqua Nail Varnish in Throb. It is darker red, nor super shiny or matt. The brush is long and more on thinner side and not shaped. I prefer wider and shaped brushes at the tip. This one was nice; application of nail polish was nice and easy. One coat was enough, color is very opaque. You can see two layers on the picture below.

The best thing on the nail polish from Illamasqua is that my manicure lasted for 7 days without chipping! I was really surprised by that, because it usually never happens to me. On the edge of the nail I could see a bit of wear but othervise the manicure lasted for long time without problem. The price is on the higher end but  I think that the quality is excellent!
Even thou this is not the best red I have. But this the best nail polish with longest lasting time I do have.:-)   

Did you try nail polish from Illamasqua? Let me know.:-)

Dúfam, že ak ste si prečítali aspoň niektoré z mojich blog postov môžete povedať, že som som trochu maniak na laky na nechty.:-) Rada skúšam nové laky na nechty, s flitrami, nálepky a nové techniky ako by som si urobila novú manikúru. Zvyčajne si lakujem nechty dvakrát do týždňa. Je to celkom často, ale je to aj preto, že už po 3 - 4 dňoch sa mi lak začne štiepiť. Ešte nikdy som sa nevyskúšala nič od Illamasqua. Keď som objavila v Ladybox Október (Říjen) lak na nechty od Illamasqua bola som veľmi prekvapená.:-) Lak sa dá kúpiť na stránkach Ladyboxu v 4 odtieňoch za 349 kč. 

Odtieň laku na nechty Illamasqua sa volá Throb. Je to taká trošku tmavšia červená, ani extra lesklá ani matná. Štetec je dlhý a skôr tenší, na konci je rovný a nie vytvarovaný. Ja mám radšej keď je štetec trošku širší a na konci do oblúčika.
Lak sa aplikoval veľmi pekne a nemala som žiadny problém (bublinky, šmuhy, zaschol veľmi pekne). Jedna vrstva stačila, farba je veľmi sýta a perfektne kryje. Na fotke nižšie mám 2 vrstvy.

Najlepšia vec na tomto laku na nechty od Illamasqua je to, že manikúra mi vydržala 7 dní bez odlupovania laku! Bola som naozaj veľmi prekvapená. Pretože toto sa mi ešte nikdy nestalo. Na okraji nechtu som videla, že sa lak trošičku ošúchal, ale inak mi lak vydržal bez problémov. Cena je trošku vyššia, ale kvalita je SUPER!

Táto červená farba nie je moja najobľúbenejšia. Ale je to určite lak na nechty s najdlhším časom výdrže na mojich nechtoch aký mám.:-)

Skúsili ste lak na nechty od Illamasqua ? Dajte mi vedieť :-)

Krásny štvrtkový večer prajem.:-)

Lenka




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára