piatok 21. marca 2014

❤ MAC Mineralize Skinfinish Stereo Rose ❤



Hello Beauties!

I finally got it! MAC Mineralize skinfinish in Stereo Rose is my love for several years. I wanted to buy it from eBay, but I have never had a chance to buy for a reasonable price. I was so happy after I realized that MAC is going to release MSF Stereo Rose in Spring 2014 collection.:-)

I bought this baby during my stay in Paris in MAC store for 29 euro. It is a beautiful red color with orange undertones and marbled gold shimmer. It gives beautiful flush on cheeks with bit of a shine. Nice for paler girls applied with light hand and beautiful highlither for darker skin tones.
It is a great peace to have in my MAC MSF collection.:-)

Do you have this MSF? Do you like/ love it as I do?:-)

Have an amazing sunny spring day;-)

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Tak konečne som si môjho najnovšieho miláčika kúpila - MAC Mineralize Skinfinish Stereo Rose. Už niekoľko rokov ho obzerám kade tade a aj cez eBay som sa ho pokúšala kúpiť. nikdy sa mi však nepodarilo ho uchmatnúť za rozumnú cenu. Akonáhle som zistila, že bude znova vydaný v MAC jarnej kolekcii 2014 musela som si ho kúpiť!

Kúpila som si ho počas mojej návštevy Paríža v MAC obchode za 29 euro. MAC MSF Stereo Rose má nádhernú červenú farbu s oranžovými podtónmi a mramorovaným zlatým shimmerom. Vyzerá nádherne na líčkach a dodá aj trošku lesku. Vyznie pekne aj na bledších tónoch pleti ak sa aplikuje jemne a pekne zvýrazní aj tmavšiu pleť kde môže byť aj ako highlither.

Je úžasným novým členom mojej kolekcie MAC MSF.:-)

Máte ho? Páči sa vám alebo ho milujete tak ako ja?:-)

Prajem krásny slnečný jarný deň.;-)

Lenka










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára