streda 16. októbra 2013

Balea Q10 anti-falten maske - pleťová maska s obsahom Q10, proti vráskam


Pleťové masky akéhoľvek druhu patria medzi moje obľúbené kozmeetické výrobky. Veď akoby nie? Každá sľubuje okamžitý "zázrak" po pomaly jednom použití. Hydratačné, proti akné, na zjemnenie, odčistenie pleti po nánosoch make-upu a nečistôt z ovzdušia, proti vráskam, no môžem si vybrať na čo len pomyslím.:-) Dnešným pánom na holenie je pleťová maska s obsahom Q10 proti vráskam Balea Q10 Anti-Falten Maske, 2x8 ml za 0,99 euro.


Maska je v balíčku, ktorý obsahuje dve časti - dve použitia masky. Odstrihnem rožtek nožničkami, na balíčku je "vyhryznutý" kúsok obalu. Vznikne malý otvor cez ktorý masku môžem pohodlne vytlačiť do dlane alebo na prsty. Maska má žlto zlatú farbu a hustú konzistenciu. Balea maska sa podobá konzistenciou na hutné nočné krémy. Je jemná, bez hrudiek. Nanášam ju na celú tvár v celkom hrubej vrstve, pretože masky je podľa mňa na jedno použitie viac než dosť. Určite by vystačila aj na celý krk a dekolt. Po 15 minútach zmyjem teplou vodou.
V podstate som ani nevedela čo by som mala od tejto masky očakávať. Ako beriem, pomôcť by mala v hydratácii, zjemnení a napnutí pokožky. Tým pádom by boli moje vrásky na čele, ktoré mám z toho, že stále dvíham jedno obočie, menej viditeľné. Q10 by malo pomôcť podporiť látkovú výmenu pleti a má ju chrániť pred voľnými radikálmi. Stále alebo len tých 15 minút čo mám masku na tvári? Ako hlboko preniknú za tých 10 - 15 minút do pleti účinné látky a koľko ich v maske je? Dosť na to, aby bol výsledok viditeľný ihneď?:-)
Obsahuje taktiež omega mastné kyseliny - chránia pred vysušením pokožky, pantenol zas ošetruje, hydratuje a podporuje regeneráciu.


Balea Q10 pleťová maska proti vráskam podľa zloženia obsahuje glycerín, slnečnicový olej, olej zo sladkej mandle, jojobový olej, bambucké maslo. Všetko veľmi prospešné oleje, ktoré naozaj pomáhajú pleti zlepšiť pružnosť, zjemňujú, hydratujú, vyplňujú a svedčia pokožke. Q10 alebo ubichinon a pantenol sú v zložení skoro na chvoste.
Maska je veľmi hustá, jemná, pekne vonia, dobre sa nanáša, rozotiera a celkovo sa po 15 minútach "vpila" do pleti. Neviem čím to je, ale počas prvých minút som cítila ako by mi maska zahrievala pleť v okolí nosa a  na lícach. Zmývala sa trošku horšie ako ostatné masky čo som od Balea skúsila. Asi kvôli vysokému obsahu olejov, som si musela dlhšie umývať tvár teplou vodou. Už počas umývania masky som pod bruškami prstov cítila, že pleť mám jemnejšiu, troška vyhladenejšiu a napnutejšiu. To či regeneruje asi nezistím po dvoch použitiach. Vrásky na čele som mala zhruba rovnaké ako predtým. 
Myslím, že za 10 - 15 minút sa žiadny zázrak neudeje.:-) Pri dlhšom používaní by som ho možno zaznamenal. Ale to môžem začať konečne pravidelne používať ten mandľový olej lisovaný za studena za cca 4 euro 200 ml čo som kúpila v malom bio obchodíku. A to je aj na vlasy vhodný. Stačí pár kvapiek a je.:-)
Maska je fajn, nevravím, že budete vidieť zázraky, ale tak isto ani neuškodí. Na cestovanie super!!! Predsa len cestovať s olejom je trošku nepraktické. Cena je tiež dobrá.:-)

Skúsili ste masky od Balea? Dajte vedieť!


Lenka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára