sobota 5. októbra 2013

Nailart - Francúzska manikúra inak, Catrice a Sally Hansen

Super jednoduchá a veľmi pekná francúzska manikúra trošku inak. Stačia dva farebné kontrastné laky nejaká ozdôbka na nechty a vrchný lak:-)




Inšpiráciu na zeleno - ružovej kombináciu francúzskej manikúriysom dostala na nedávnej služobnej ceste. V lietadle som sa nudila a tak som si zobrala časopis čo zadarmo rozdávali, samozrejme po nemecky. Neviem ani slovíčko po nemecky:-) Našťastie to bol beauty časopis pre ženy, tak aspoň obrázky sa dali pozerať.:-)


L´OREAL vydal na nadchádzajúcu jeseň veľmi pekný sviežo zelený lak na nechty. A tak som si povedala, že skúsim niečo vymyslieť so zeleným lakom aj ja. Vzhľadom na to, že sa mi veľmi páči krikľavo ružový lak od Sally Hansen rozhodla som sa použiť aj ten. Výsledok vidíte na fotkách. Pridala som hviezdičku na necht  prsteníku, aby som nechty trošku oživila. Tmavo zelený lak je od CATRICE, moje najobľúbenejšie laky na nechty. Cena je super (v DM okolo 2,60 euro), vydržia dlho a stačia 2 vrstvy pre dosiahnutie sýtej farby pri väčšine odtieňov. Krikľavo ružový lak od Sally Hansen, cena je vyššia okolo 5 euro, vydržia tiež veľmi dlho  a bez odlupovania. Ako top coat som použila Sally Hansen Insta Dri. Perfektná vec! Nechty mám suché za 2  - 3 minúty a pomáha predĺžiť "životnosť" manikúry.

Pekný a slnečný víkend so super manikúrou prajem!

Páči / Nepáči? Nechajte mi komentár.:-)

Lenka



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára