štvrtok 10. októbra 2013

Novinka Avon naturals Honey, Rose, Peach and Cotton essential balm


Pred pár dňami, hm to už budú aj 2 - 3 týždne:-), som si prezerala katalóg Avon a zaujali ma balzamy od Avon Naturals (essential balm), ktoré sa podobali na "vajíčko" od Oriflame. Ako inak musela som kúpiť a rovno všetky vône! Boli za super cenu, cca 1,5 euro, takže nebolo o čom a objednala som!:-)



Avon Naturals honey essential balm s včelým voskom (baume au miel et a la cire d´abeille) obsahuje 15 ml balzamu. Nie je určený len na pery, ale na akúkoľvek suchú, odretú, popraskanú, podráždenú, poškodenú pokožku. Pery, nechtový koštička, lakte, kolená, päty...akékoľvek suchá pokožka.:-) Obsahuje vitamín E, včelí vosk a med, ktoré vyživujú, zjemňujú a uľavia od suchej pokožky - hydratujú - resp. udržiavajú vodu "uzamknutú" v pleti.
Balzam má tuhú tuhú konzistenciu, skôr ako balzam na pery v tyčinke. Farba je nepriehľadná. Vonia jemne po mede resp. je to sladká vôňa, ale nie je intenzívna. Čo mne veľmi vyhovuje, lebo keď si ho nanesiem na pery nejdem odpadnúť od "smradu" po celý deň.:-) Balzamy od Oriflame v limitovanej edícii ako karamel, čerešňa a pod sú také. Nepoužiteľné na pery.


Avon Naturals Essential Rose (baume essentiel) obsahuje 15 ml balzamu. Obsahuje olej zo semienok ruží a vitamín A, C a E. Hustá hustá konzistencia a ružovkastá farba. Pery nefarbí, hydratuje, vyživuje. Vôňa nie je vôbec výrazná. Vonia síce po ružiach, ale je to taký syntetická vôňa. Pripomína mi osviežovače do záchodu, nemôžem si pomôcť. Hm, aj napriek tomu je to celkom dobrý balzam čo sa týka ošetrenia, zjemnenia kože, odstránenia suchej pokožky. Balenie je tiež praktické.:-)




Avon Naturals Essential Peach and Cotton - Broskyňa a bavlna (baume essentiel) obsahuje 15 ml balzamu. Obsahuje výťažky z broskyne, olej zo semienok bavlny a vitamín A, C a E. Hustá konzistencia a farba do jemnej oranžovej. Pery nefarbí a čo sa týka vôňa tak tá je nádherná! Páči sa mi najviac zo všetkých troch.:-) Balenie je totožné ako u ostatných, vhodím do každej tašky a použijem kedy treba.:-)



Balenie u všetkých balzamov má široké hrdlo čo je veľmi praktické. Ja sa snažím vždy naberať nechtom, lebo akonáhle strčím do kelímku bruško prsta, dostane sa mi viac balzamu pod necht ako na bruško.:-( Stačí naozaj troška. Rozotieranie na perách je v pohode, ale "neroztopí" sa teplom. Proste "sedí" na perách. Akonáhle mám suché chodidlá, vydrhnem lufou v sprche, nanesiem balzám, hrubé ponožky...ráno voila, super jemné nôžky.:-) V zime ho budem používať najviac, lebo mi veľmi dobre ochráni pokožku vystavenú mrazu, snehu.


Hlavnou zložkou u všetkých balzamoch je petrolatum - vazelína, čo je želatinová hmota získaná z ropy. Používa sa často a skoro do všetkého. Od mastičiek z lekárne až po bežné hydratačné krémy. Vazelína "sedí" na pokožke, zabraňuje vysušovaniu a chráni pred chladom. Ak mám odretú pokožku niekde na tele od topánok alebo oblečenia, natriem si dané miesto balzamom a koža sa prestane neodiera.:-)

Balzam sa dá použiť pomaly na čokoľvek. Je len na vás aká vôňa sa vám najviac páči.:-)

Vyskúšali ste? Ako sa vám páčili tieto balzamy? Napíšte v komentároch.

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára