piatok 25. októbra 2013

GOSH Velvet Touch Line Perfector - Unique Primer Product




This is so far my favorite primer for face - GOSH Velvet Touch Line Perfector - Unique Primer Product. I use it after my moisturizer and before I apply my make-up.

It perfects the skin, lines are not so visible, easy to apply and work with, pores are bit smaller, make - up is applied better, less streaks, more even. Gosh Velvet Touch has white color and creamy consistency. Little goes a long way. I use it just where I need it - nose, cheaks, forehead, pat it into the skin or apply with brush which would give me better results. It does help with prolonging the wear but I ended up oily eather way - use or no use of primer. The price is around 15 euro as I can remember correctly. Packaging is hard plastic, god for travelling and has a stopper. So not a cheap product but works nicely.

Did you try this baby?:-) Leave a comment bellow.

Toto je zatiaľ môj najobľúbenejší primer na tvár - GOSH Velvet Touch Line Perfector - Unique Primer Product. Používam ho potom čo nanesiem krém a predtým než nanesiem make-up. Vizuálne zlepší moju pleť, vrásky nie sú až také viditeľné, ľahko sa nanáša a pracuje sa s ním, póry mám o trošku menšie, make-up sa lepšie nanáša a nerobia sa mi šmuhy a make-up je viac jednotný. Gosh Velvet Touch má bielu farbu a krémovú konzistenciu. Stačí máličko. Používam primer na miestach kde ho potrebujem - nos, líca, čelo, vklepem do pokožky alebo aplikujem štetcom, po ktorom mám lepšie výsledky. Pomôže mi predĺžiť výdrž make-upu, ale nakoniec sa moja kombinovaná až mastná pleť prejavý a skončím lesklá či už s alebo bez primera. Cena je okolo 15 euro ak si správne pamätám - kupovala som vo Fann parfumerie. Balenie je z tvrdého plastu vhodné na cestovanie a má záklapku. Nepatrí medzi lacné primery, ale má dobré výsledky.

Vyskúšali ste toto zlatíčko?:-) Nechajte mi komentár.

Lenka











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára