nedeľa 13. októbra 2013

Caudalie Crushed Cabernet scrub - píling



Kozmetiku od Caudalie mám naozaj veľmi rada. Je to francúzska značka luxesnejšej kozmetiky a tak je pre mňa vždy slasťou keď môžem niečo nové vyskúšať. Krém na ruky od Caudalie som už spomínala a patrí medzi moje obľúbené krémy. Píling obsahujúci rozdrvené jadierka hrozna odrody Cabernet bol súčasťou darčekovej kazety, ktorou súčasťou tiež bola sviečka Caudalie (nad ňou som sa už rozplývala v emties júl/august/september - super a extra silná vôňa, vonia aj bez zapálenia) a Caudalie Divine oil - Huile divine.



Píling je určený na celé telo, ale ja ho používam len na tvár. Obsahuje skôr väčšie čiastočky rozdrvených jadierok, ktoré však vôbec nie sú ostré a vôbec neškrabú, nedráždia, ani inak nepoškodzujú pokožku na tvári. Píling má zeleno - hnedú farbu. Konzistencia je veľmi hustá. Pripomína mi olej/hustý krm s pílingovými čiastočkami - cukor a rozdrvené jadierka hrozna. Musím povedať, že keď som prvý krát otvorila kelímok skoro som odpadla. Píling vonia ako vínny ocot. Po čase som si na túto intenzívnu vôňu zvykla, ale je to pri každom použití boj. Keby nebol píling taký úžasný aký je asi by som ho po prvom raze prestala používať.:-)


Na celú tvár a krk použijem zhruba množstvo lieskového oriešku. Rozotriem medzi brušká prstov a jemne masírujem krúživými pohybmi po navlhčenej pleti. Píling nepení nejako strašne, pri styku s vodou a počas masírovania sa vytvorí jemná biela pena. Po minúte dve zmyjem letnou vodou a je.:-) Pleť je krásne jemnučká, nie je vysušená, práve naopak - je hdrytovaná - olej z hroznových jadierok, nie je napnutá. Krém sa veľmi dobre nanáša a rozotiera na pleť. 

Neobsahuje parabény, sulfáty, syntetické vône, farbivá, ftaláty, GMO, triklosan.  



Super vec a môžem len odporučiť!:-)

Lenka

Zloženie: Sucrose*, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil*, Peg-6 Caprylic/Capric Glycerides*, Vitis Vinifera (Grape) Seed Powder*, Mel (Honey), Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax*, Glyceryl Distearate*, Peg-100 Stearate*, Glyceryl Stearate*, Caprylyl Glycol, Citrus Limon (Lemon) Peel Oil*, Parfum (Fragrance)*, Juniperus Communis Fruit Oil*, Pelargonium Graveolens Flower Oil*, Tocopherol*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil*, Cupressus Sempervirens Oil*, Cymbopogon Schoenanthus Oil*, Limonene*, Citral*, Citronellol*, Geraniol*, Linalool*.


*Plant origin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára