nedeľa 27. októbra 2013

Yves Saint Laurent Lipstick Rouge Volupté Shine, Rouge Volupté


I heard about YSL Lipsticks so much good. When I saw them on Facebook page katkaparfumery.sk for 15 euro!!! Yes, you read correctly, I had to buy them.:-) I did choose one YSL Rouge Volupté Shine No. 8 and one Rouge Volupté No. 29. Both are pink. They are even better than my expectations.:-) LOVE them both.:-)
All the things I read are true and quality is even better. You can still find some colors on facebook page katkaparfumer.sk. Katka is really really nice and helpful. I bought a few things from her website and I was always 120 % satisfied! Recommend it!

Počula som o YSL rúžoch strašne veľa dobrého. Keď som ich uvidela na Facebook-u katkaparfumery.sk za 15 euro!!! áno, počujete správne, musela som ich kúpiť.:-) Vybrala som si YSL Rouge Volupté Shine No. 8 a Rouge Volupté No. 29. Oba sú do ružova. Sú ešte lepšie ako moje očakávania.:-) Milujem ich.:-)

Všetko čo som čítala je pravda a kvalita rúžov je ešte lepšia. Stále ich môžete nájsť na Facebook-u katkaparfumery.sk. Katka je veľmi veľmi milá a nápomocná. Kúpila som si od nej u zopár vecí a vždy som bola 120 % spokojná! Môžem len odporučiť!

Lenka















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára