sobota 12. októbra 2013

Nailart - Červeno zlaté jesenné variácie


Krátky príspevok o mojom poslednom pokuse o nailart.:-) Kombinácia krvavo červenej a zlatej sa mi veľmi páči a preto som pre krásne slnečné jesenné počasie zvolila práve ju. Všade naokolo je kopec červebnej, oranžovej, zlatej a žltej farby a prečo si neurobiť radosť a použiť ju aj na nechtíky?


Zvolila som lak Sally Hansen complete Salon manicure odtieň 570 Right Said Red, dve vrstvy. Použila som ho na všetky nechty okrem prsteníku naň som použila zlatý lak od Catrice Cosmetics Ultimate odtieň 650 Goldfinger (ako v jednej Bondovke;-) ) taktiež dve vrstvy. Na nanesenie liniek som zvolila najtenší štetec aký som mala. Naniesla som trocha laku na podložku a z nej som potom štetčekom nanášala lak v tenkých lilnkách na nechty tak aby som dosiahla farebnú kombináciu červená/zlatá (všetky okrem prsteníku) a zlatá/červená (prsteník). Super jednoduchá, pekná a zaujímavá manikúra.


Páči/Nepáči? Napíšte v komentároch aká je vaša obľúbená manikúra / nailart na jeseň?:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára