streda 2. októbra 2013

Telové maslo Marks&Spencer Sicilian lime a Bergamont a Elizabet Arden Green Tea Honey Body Cream


Povedal by niekto, že v Marks&Spencer by ste mohli objaviť telové maslo, ktoré je presnou kópiou telového masla z Body Shop za polovičnú cenu? Ja som si to nemyslela.:-) V dnešnom mojom blog poste budú hlavnými hviezdami telové maslo od M&S Sicilian Lime and Bergamont a telové mlieko Elizabeth Arden Green Tea Honey Body Cream.



Minulý rok som v honbe za najlepšími vianočnými darčekmi zavítala aj do M&S. Veľmi sa mi tam páčia vianočné ozdoby a vianočné gule, ktoré tam predávajú len pred Vianocami. Hm, dve som už kúpila krstňaťu a ten sa nevie z nich vytešiť ako krásne hrajú a snežia.:-) Napäť k telovému maslu, bola som celkom prekvapená, keď som našla v malom regáliku akciu na kozmetiku, väčšinou to boli vianočné balíky s telovou kozmetikou. Objavila som však samostatné telové maslá, ktoré sa veľmi podobali na maslá z Body Shopu. Po otvorení, ovoňaní a vyskúšaní som si kúpila rovno štyri a ďalšie dve mame a sestre.:-) Cena bez zľavy okolo 7 euro a po zľave okolo 4 euro za 250 ml. Super cena! Nádherne sviežo citrónovo vonia. Krásne zjemní pokožku, dobre sa nanáša, rozotiera sa ako masielko po pokožke, rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva mastný film na pokožke. Neštípe, nedráždi na oholených nohách. Bohužiaľ som masielko už celé minula, malo zelenkastú farbu a hustú konzistenciu. Chodím pravidelne kontrolovať a nič! Vianoce idú a dúfam, že budú zas k "mání".:-)


Telové mlieko Elizabet Arden Green Tea Honey Body Cream som mala v sade s parfémovanou vodou a sprchovým šampónom. Veľmi sa mi páči citrónová vôňa a s pridaním zeleného čaju je svieža vôňa ešte výraznejšia. Mlieko sa veľmi dobre roztiera, veľmi dobre hydratuje vyschnutú pokožku. Mlieko obsahuje drobné zlaté guľôčky medu, ktoré sa pri masírovaní mlieka sa rozpuknú a extra hydratujú a vyživujú suchú pokožku. Neviem si toto mlieko od Elizabeth Arden vynachváliť.:-)


Na zimné mesiace je telové maslo aj telový krém ako stvorené.:-)

Máte svoje obľúbené telové maslo/mlieko? Vyskúšali ste maslo od Marks&Spencer? Napíšte do komentárov!


Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára