pondelok 14. júla 2014

☼☼☼ Balea Summer shower gels LE - Balea letné sprchové gély - limitky


Hello Beauties!

Summer is in my city in a full strength. Kind have summer vacation for two months, temperatures are rising and moderately cold shower morning/evening are necessity. It is great to have a fresh citrusy shower gel to helps wakes me up and during evenings to calm you for sleep and remind me about vacation - sun bathing, lying on the beach, cocktails, ocean ...
These two shower gels I bought in DM - drogerie for less than 1 euro. Yeah, they were not in the sale! :-) You cannot beat that. Both are limited editions which is a shame. I would buy these all year around.

The Balea Carambola Lambada has fresh scent, kind of like citrus with some sweetness. It is great for morning summer showers or after sport! I almost used it up even thou I had for few weeks.;-)

The Balea After Sun shower gel smells amazing. It is like a summer ocean breeze with coconut scent. I just love it! It should be gentle after sun bathing and to helps cool down the skin and maintain the tan.

Both are amazing! I would recommend these to everyone.:-)

Have a beautiful summer day!

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Leto v našom meste je v plnom prúde a sile. Školáci majú už letné prázdniny (ticho závidím ja musím chodiť do práce), teploty sa pomaly, ale isto šplhajú k tridsiatke a ranné/večerné studené sprchy sú pomaly nevyhnutnosťou. Ja zbožňujem ak môj ranný sprcháč má citrusovú alebo sviežu vôňu, ktorá ma prebudí a naštartuje na nový deň. Večer zas uprednostním jemnejšiu sladkejšiu vôňu, ktorá mi pripomenie dovolenku pri mori, opaľovanie na pláži, letné drinky, more...

Oba sprchové gély som kúpila v DM - ke za menej ako euro. A to ani neboli v zľave! Oba sú limitované edície, čo je naozaj škoda, lebo oba by som si kúpila kedykoľvek cez rok. Balea je svojimi limitkami známa a je pravdepodobné, že aj podobnú vôňu zas vydá.

Balea Carambola Lambada má super sviežu rannú nabíjaciu vôňu. Trošku ako citrus, ale sladšiu. Perfektná na ráno alebo po športe. Veľmi som si tento sprcháč obľúbila a už ho mám po pár týždňoch aj skoro minutý.

Balea After Sun vonia tiež úžasne, ale trošku iným smerom. Podobá sa na vôňu oceánu s troškou kokosového mlieka. Perfektné!:-) Má pomáhať pokožke po opaľovaní, skľudniť ju, trošku schladiť a udržiavať opálenie. 

Oba sprcháče sú super, perfektné na leto a oba na inú príležitosť. Určite doporučujem.

Majte krásny letný deň!

Lenka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára