sobota 19. júla 2014

Drugstore Haul - Nákupy z DM-ky




Hello Beauties!

I did have some left coupons to DM - drogerie so there was THE RIGHT TIME for me to go shopping. Again. I was really good thou. I bought just the basics.

There is an action going on in DM - drogerie, if you print out coupon from coupon machine you will get 25 % off of the price of all shower gels and shower oils. So I bought one from Radox Uplifting grapefruit & basil, fresh smell, great for summer mornings. I´ve never tried any Radox shower gels before. I´ll let know how the shower gel was.
I do like the Balea limited edition shower gels. This is my third one. I picked up Mango Mambo. This smells a bit sweeter than Carambola Lambada, you can read about it here. It is the same summer Balea limited edition.

I´m in need of a new hair mask and it was a long time ago that I have a mask from L´Oreal Paris Elseve. These are pretty nice, nothing miraculous but the work is done. The hair is nicely hydrated, quite shiny and Fibralogy should help with hair volume. The packaging is bit inconvenient, I have to unscrew the lid and the water will get into to the mask, my hands are messy, not so fun.

I do enjoy Sally Hansen nail polish removers. The removing power is ok, does not smell really bad and should help with dry and brittle nails. It contains vitamin E, B5 and Aloe Vera.

Lenka


✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Na narodeniny som dostala kupóny do DM drogérie, rodina ma pozná.;-) Nastal teda opäť správny čas navštíviť moju milovanú DM-ku a ponakupovať. Ale celkom som sa držala a kúpila len nutnosti.

Celý júl prebieha akcia na sprchové gély a oleje, 25% dole po vytlačení kupónu. Akciu som príhodne využila a  kúpila si rovno dva. Ešte som sprchový gél od Radoxu neskúsila. Vybrala som si Ultimate grapefruit & bazalka kvôli veľmi sviežej vôni, ktorá bude skvelá na rannú sprchu. Určite dám vedieť ako som bola spokojná.
Ako už iste viete, Balea limitované edície mi voňajú. Kúpila som si už tretí v poradí a tento sa volá Mango Mambo. Je sladší ako Carambola Lambada, o ktorej si môžete prečítať TU. Oba sú z rovnakej letnej limitky.

Pomaly sa mi míňa maska na vlasy, teraz používam Pantene, a tým nastal čas na nákup novej. Dávnejšie som vyskúšala L´Oreal Paris Elseve a celkom sa mi pozdávala, nie je to žiadny zázrak, ale robotu urobí. Takže keď mi padlo oko na novú Fibralogy, rozhodla som sa ju vyskúšať. Rada Fibralogy by mala pomôcť zväčšiť objem vlasov a pevnosť. Balenie je trošku nevhodné, klasické šraubovacie, ale v sprche je to dosť nepohodlné, ruky mokré, voda v maske, maska na rukách a na balení... 

Odlakovač na nechty od Sally Hansen je už pomaly moja stálica. Nekupujem vždy rovnaký typ, ale všetky odstránia lak z nechtu dobre. Nesmrdí hnusne acetónovo a mal by pomôcť so suchými a krehkými nechtami. Obsahuje vitamín E, B5 a aloe Vera.

Lenka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára