piatok 18. júla 2014

Most wear accessories


Hello Beauties!
When I´m dog walking during early morning I usually think about what I´m going to wear to work both clothes and accessories. I do have about 30 to 40 minutes to figure it out. Well, sometimes it is more than enough, but there are days that even after I wash my teeth, face, shower... you know, morning routine... and walk around the house, I still cannot deside what I´m going to wear and what accessories I´m going to put on.
These three are for that kind of days. I bought the ICE watch on eBay for around 20 euro. They are made from carbon which makes them super light. They are not waterproof but they can handle few drops of water,

I really don´t know where I bought this ring, but it is beautiful! I wear it on the middle finger on my left hand because I´m wearing watch on my right hand. I´ve almost never wear statement ring on my right hand. It is made from metal and kind of heavy and the gold is bit rubbed off from wearing it so much.

The necklace I made myself. You can erad about it HERE. Just rhinestones and cord. But the result is so nice. Black, clear/ white rhinestones and the red cord are looking great together.

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!
Počas raňajšieho venčenia môjho miláčika zvyčajne rozmýšľam nad tým čo si dám do práce, oblečenie a bižu. Na rozmyslenie mám zhruba 30 - 40 minút. Sú dni, kedy mám celý outfit vymyslený za pár sekúnd a sú dni kedy mi nič nenapadne ani potom čo prídem domov, umyjem zuby, tvár, sprcha... Aj po toľkom čase niekedy neviem prísť na to, čo si oblečiem.

Títo traja miláčikovia sú vhodný práve na takéto dni. Hodinky ICE som kúpila cez eBay za 20 euro. Mám ich už niekoľko rokov a stále vyzerajú perfektne. Sú vyrobené z karbónu a to ich robí super ľahkými. Nie sú síce vode-odolné, ale pár kvapiek vody znesú.

Naozaj si nespomínam kde som tento prsteň kúpila. Nosím ho na ľavom prostredníku, má celkom veľkú obrúčku. Hodinky zas nosím na pravej ruke. Nejako naopak, ale dôležité je, že skoro nikdy nenosím výrazný prsteň na pravej ruke, lebo na nej mám práve hodinky. Ako to máte vy? Je kovový, ťažký a miestami je zlátenka zodraná od večného nosenia.

Náhrdelník som si vyrobila sama. Môžete si o tom prečítať TU. Veľmi jednoduchý, čierno-strieborné gorálky spolu s priesvitnými a červená hodvábna šnúrka. Výsledok je super.

Lenka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára