streda 16. júla 2014

Things that every girl should have - MUST HAVES ✫✫✫ Beauty pomocníci, čo by každé dievča malo mať




1. Scrubbing glove
This one I bought for about two euros. It is cheap but you will get the best results for the price. The body scrubs are nice, sometimes really expense and sometimes no working. You can dry scrub or use it during shower. It will give you very smooth skin on your legs and arms. Great before tanning.

2. Make-up/ cleansing sponge
Very cheap and I use it all the time. Most of the time for removing my dried face mask. I wet it with warm water and dry bits of masks are gone right away. It is also nice for cleaning your face. This one is very soft and not harsh at all to my skin.

3. Precision pore cleansing pad
This is my most used beauty helper. I use it every day during my morning routine. I bought it on ebay 2 for dollar. It has two different bristles, one end has smaller bristles for your nose pores and other bristles are longer and better for cheeks, forehead and chin. My skin is cleaned better with this cleansing pad and just one minute during morning is enough.

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

1. Masážna rukavica
Ja som tú svoju kúpila v DM drogerie za pár euro (asi 2 eurá stála). Je to naozaj lacný pomocník, ktorý mi urobí veľkú službu. Telové pílingy sú super, ale niekedy sú pridrahé a niekedy vôbec nefungujú. Masážna rukavica sa dá použiť na sucho, ale ja ju používam len v sprche. Po sprche mám pokožku super jemnučkú, masírujem si hlavne stehná, kolená, ramená a lakte. Ak použijem samo-opaľovacie prípravky, je to MUST HAVE.

2. Čistiaca/ make-up špongia
Opäť veľmi lacný pomocník, ale urobí perfektnú službu, ja ju používam vždy keď si nanášam masku na tvár čo je asi 2 až 3 krát do týždňa. Používam často čistiace masky, ktoré zaschnú na tvári. Namočím špongiu pod teplou vodou a zaschnutú masku odstránim raz dva. Špongia je veľmi jemná a vôbec mi nepoškrabe pokožku. Používam ju aj pri čistení pleti, ale v tomto mám radšej prsty alebo môjho nasledujúceho pomocníka.

3. Čistiaca gelová kefka na tvár
Táto kefka je mojím najčastejšie používaným pomocníkom, každé ráno pri čistení tváre ju použijem s čistiacim gélom alebo mydlom. Nepoužíva sa s pílingom. Kúpila som ju na eBay, 2 ks za dolár. Má dva typy štetiniek - výstupkov. Jedny sú krátke, drsnejšie a trošku hrubšie, tie sú určené na čistenie pórov na nose. Druhé štetinky sú dlhšie, jemnejšie a sú určené na zbytok tváre. Moja tvár je lepšie vyčistená a pritom stačí len minútka denne.

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára