nedeľa 13. júla 2014

DIY bow garland - Urob si sám girlanda z recyklovaných obalov





Hello Beauties!
Garlands are big trend in these days, DIY especially. I do love Nimm2 candy and they have very nice packaging. The paper around candy is like wax paper from inside and fun colours on the outside. It would be such a shame to waist it.:-)
One day when I played with the wrapping paper I made a bow. It was such a cute little think that it inspired me to do a garland for my bedroom.

I used colorful wrapping paper from Nimm2 that I made a bow from and white cord. Then I used needle to stick cord thru the bow. Super easy.:-)

What do you think? It is super cute and from recycled materials!

Have a beautiful Sunday!

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 


Ahojte!

Girlandy sú strašne populárne v poslednom čas a hlavne tie čo si vyrobíte sami. Milujem Nimm2 cukríky (kupujem si vždy to najväčšie balenie) a tieto majú veľmi pekné papieriky, v ktorých sú zabalené. Papier je z vnútornej strany akoby voskový a z vrchnej strany pestrofarebný.

V jeden deň som sa len tak hrala a skladala som si papierik z cukríka a zrazu som sa prichytila pri tom, že som urobila mašličku. Prišla mi veľmi milá a hneď mi vnukla nápad urobiť si girlandu do spálne (do rohu k môjmu pracovnému/ make-up stolíku).

Požila som farebné papieriky z cukríkov Nimm2 a bielu hrubšiu cvernu. Mašličky som pomocou ihliu navliekla na bielu cvernu a bolo hotovo. Pripevnila som girlandu na stenu pomocou lepiacej pásky.

Čo na to poviete? Milé, farebné a z recyklovaných materiálov!:-)

Prajem krásnu nedeľu!

Lenka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára