sobota 12. júla 2014

DIY ring or brooche holder - Urob si sám držiak na prstene alebo brošne


Hello Beauties,
Are you a ring, bracelet, necklace or earing lover? I´m 50/50 necklace and ring lover. My ring collection has grown a lot in recent years that I had to think about some new storage for comfortably store my ring and have some space for few new rings.
Because I did not want to spend lot of money and I have some very nice boxes from perfumes I decide to paint old perfume box to nice and clean white with spray paint. The ring divider I made from old towel and used black fabric as a cover for old orange towel.

It is very nice, clean and I don´t have to use the cover because it nicely fit into my drover. I do have a few brooches also but they did not fit into this ring storage....well, new DIY project waits for me.:-)

Have a beautiful Saturday!

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Patríte skôr medzi milovníkov náramkov, prsteňov, náhrdelníkov alebo náušníc? Ja patrím tak pol na pol medzi milovníkov prsteňov a náhrdelníkov. No aspoň ich mám najviac.:-) moja kolekcia prsteňov sa za posledné roky dostala do štádia, kedy som musela uvažovať nad tým ako a kde ich umiestnim, aby sa mi na ne neprášilo, boli pekne poukladané a tým aby som ich aj častejšie používala. Tak isto sa nechcem vzdať ani nových prírastkov do rodinky.

Vzhľadom na to, že som nechcela investovať priveľa do nového uloženia, použila som staršiu plechovú krabičku z parfému, ktorá nebola podľa mňa príliš vzhľadná sama o sebe. Nastriekala som ju bielou farbou v spreji, aby vyzerala pekne a čisto. Ako rozdeľovač na prstene som použila starý uterák, ktorý som prekryla čiernou látkou. Vrchnáčik som nakoniec nepoužila, držiak na prstene mi sedí v šuflíku a tak sa naň nepráši.

Mne sa tento spôsob nového uloženia prsteňov veľmi páči. Mám aj zopár brošní, ale tie sa do nového držiaka nezmestili, takže musím vymyslieť nový spôsob. Nový projekt "rob si sám" už na mňa čaká.:-)

Krásnu sobotu prajem!

Lenka




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára